    From: "f...@o...pl" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
    Date: Wed, 19 Jan 2011 13:24:40 -0800 (PST)

    On 19 Sty, 21:52, nastach <n...@p...pl> wrote:

    > Nie chodzi tu o zapisy w umowach tylko o dobre praktyki, które się
    > sprawdzają i zostały wypracowane przez IX'y. Jest to spowodowane
    > tylko tym żeby zapewnić bezpieczeństwo innym uczestnikom. Szkoda
    > jak by jeden uczestnik mógł spowodować awarię u innych uczestników
    > IX'a.
    > Uwierz mi czym większy IX tym mniej elastyczny.

    > Polecam link, który wcześniej wklejałem.

    > Oczywiście że jest ale nie można spełniać wszystkich zachcianek
    > "Bo ja jestem super klient mam dostać co chcę bo się nie wepnę".
> [...]

    "Widać nasza strata :-((" - to nie tak :-)
    Rozwój Internetu - czyli i PLIX'a! - jest w interesie każdego z nas,
    oraz firm dla których pracujemy. Do tego dążymy. Tak zarabiamy.
    Nie widzę tylko merytorycznego stwierdzenia, np.:
    - nie mamy możliwości technicznych, nasz sprzęt tego nie wspiera, ale
    kliencie pracujemy nad tym, może tak kiedyś się da
    - lub: kliencie {szanowny :) } mylisz się, tak się nie robi, jesteś w
    błędzie, to jest do niczego, ponieważ... (tu mi się podobał pierwszy
    post Sylwestra: merytorycznie stwierdził, że dane rozwiązanie może
    zrywać sesję BGP)
    - kliencie, zróbmy tak: ty osiągniesz swoje cele jeśli zrobisz to i
    to, kupisz to i tamo, my zrobimy też coś, by łatwiej Ci było osiągnąć
    dany cel
    - inaczej: kliencie, super pomysł! masz port na rok za darmo :->
    Skorzystamy z Twojego pomysłu i zaproponujemy innym uczestnikom
    podobne rozwiązania. Będziemy pierwsi na rynku wprowadzający takie
    rozwiązanie!
    Co było potrzebne: cztery pary zezwoleń dostępne na jednym porcie:
    - IP1 - MAC1
    - IP2 - MAC2
    - IP3 - MAC1
    - IP3 - MAC2
    Można to też rozwiązać inaczej - nie analizujmy teraz tego czy
    potrzeba tyle IP czy MAC'ów - odpowiadam bezpośrednio na poprzedni
    post.
    Serio(!) spodziewałem się lepszego kontaktu - chociaż dziękuję za
    podjęcie dyskusji tutaj. Podejście typu "bo regulamin" jest przypisane
    raczej dużym, nie elastycznym firmą - monopolistą.

    Pozdrawiam
    Rafał