    From: nastach <...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
    Date: Wed, 19 Jan 2011 15:05:25 -0800 (PST)

    On 19 Sty, 23:57, "f...@o...pl" <f...@o...pl> wrote:
    > Dziwi mnie ten napastliwy ton. Chcesz jabłka niebieskie - spytaj się
    > chińczyków - załatwią :-)
    > Kiedyś nie było punktów wymiany - co to musiał być za szalony pomysł
    > dla dużych ISP! Teraz są.
    > Tak pracuję głównie na otwartym oprogramowaniu - dla mnie to nie jest
    > powód do wstydu. Tak, zajmuje się nieraz małymi klientami - z
    > nadzieją, że nadal będziemy współpracować jak będą więksi. Nie mam
    > kompleksów związanych z tym.
    Ale czy ktoś mówi że open source jest złe, RS'y w IX'ach głównie się
    opierają
    na BIRD, OpenBGPD czy Quagga. Każdy klient jest tak samo istotny ten
    co robi
    20Gbps ruchu i ten co robi 10Mbps, ważne żeby zrozumiał pewne zasady.
    Najgorzej jak ten co robi 10Mbps ma większe wymagania niż ten co co
    robi
    20Gbps ...
    Czasami może lepiej przemyśleć swoją postawę niż krytykować
    innych ;-))