eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-12-26 12:45:23
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Idealizujesz ;-)
    Mi nie chcieli włączyć wybierania tonowego, bo... "nie ma takiej usługi w cenniku".
    Więc udałem się osobiście (z flaszką czy czekoladą) do centrali na Broniewskiego 35 i
    jakoś się dało (kogo by w późniejszych latach
    wpuścili do centrali, eeeeh tamte lata 90-te ;
    Później podobne zabawy były z prezentacją numeru (zanim oficjalnie pojawiła się jako
    płatna usługa w cenniku OIDP 3 zł/mies.).
    BTW kiedyś szczęka mi opadła, jak na wyświetlaczu Nokii ("cegły") NMT 450 pojawił się
    numer który do mnie dzwonił, OIDP ze Stanów
    akurat (generalnie NMT 450 nie miało prezentacji).


    -----
    > Wtedy jeszcze pani z BOKu wiedziała, co to jest centrala

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: