eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolonez › Re: Polonez
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: Polonez
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1pnu7s1cdkw0f$.2r8u578cyn9$.dlg@40tude.net>
    <pdpg46$kgc$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <1...@4...net>
    <0...@g...com>
    <zt17rpbzle8t$.1tfp3jgdcp2me.dlg@40tude.net>
    <4...@g...com>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Sun, 20 May 2018 12:11:02 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <5b0149b8$0$31373$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.212.10
    X-Trace: 1526811064 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31373 83.28.212.10:54378
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2054
    X-Received-Body-CRC: 3913456326
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631663
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-05-20 o 10:39, e...@g...com pisze:
    > Piętą achillesową Poldzia była blacha. Z sentymentem wspominam swojego 1,9 GLD, 5,5
    litra na 100 km na trasie. Z mniejszym sentymentem wspominam rdzę, dziura zrobiła się
    nawet na dachu. Korodował wszędzie.
    >

    Ja kupowałem swojego w 1995 r. za ok. 17 tys. zł (chyba 17 500). W 1998
    go sprzedałem - pojawiły się ogniska rdzy przy małych okienkach z tyłu.
    Zwiedzałem swego czasu fabrykę FSO - rozmawiałem z tamtejszym
    pracownikiem. Podobno blachy były z importu (bodaj z Austrii i Francji)
    i były zabezpieczone antykorozyjnie. Problem w tym, że całe to
    zabezpieczenie szlag trafiał na tłocznikach - zwłaszcza w miejscach
    mocniej wytłaczanych (wszelkich wygięciach blachy) - tam zabezpieczenie
    zostawało dosłownie rozrywane i zostawało na tłocznikach. Polak potrafi...
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: