  • 1. Data: 2010-12-07 16:30:23
    Temat: Polsat jest niezawodny
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Można na nim polegać jak na zawiszy, majątek wygrać obstawiając na niego
    ;)
    25 grudnia, godz. 20:00 - "Kevin sam w domu"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2010-12-07 16:49:50
    Temat: Re: Polsat jest niezawodny
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:4cfe6142$...@n...home.net.pl,
    Big Jack <a...@b...zz> nastukał:
    > Można na nim polegać jak na zawiszy, majątek wygrać obstawiając na
    > niego ;)
    > 25 grudnia, godz. 20:00 - "Kevin sam w domu"

    kevin leci na wyraźna prośbę oglądaczy, pierwsza wersja programu
    świątecznego nie zawierała tego hitu.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2010-12-07 18:11:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *VSS* napisał(-a):

    > kevin leci na wyraźna prośbę oglądaczy, pierwsza wersja programu
    > świątecznego nie zawierała tego hitu.

    Serio mówisz? Dali się tak podpuścić?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-12-07 18:23:44
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:4cfe790c$...@n...home.net.pl,
    Big Jack <a...@b...zz> nastukał:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Serio mówisz? Dali się tak podpuścić?

    tak, poczytaj w necie

    --
    VSS

  • 5. Data: 2010-12-07 19:19:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *VSS* napisał(-a):

    > tak, poczytaj w necie

    Ręce opadają. Chyba cały zespól CP pisał te prośby.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-12-07 22:19:35
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Big Jack <a...@b...zz> napisał(a)
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Ręce opadają. Chyba cały zespól CP pisał te prośby.

    No... i zatrudnił 1800+ osób żeby się do Facebookowej "grupy wsparcia"
    zapisały.

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2010-12-08 10:37:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-07 23:19, *Tomek Kańka* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > No... i zatrudnił 1800+ osób żeby się do Facebookowej "grupy wsparcia"
    > zapisały.

    Coś czuję, że 90% tych "wspieraczy" przełączy się wtedy na inny kanał :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2010-12-08 15:29:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...pierwsza wersja programu świątecznego nie zawierała
    > tego hitu.

    Hitu? Chyba pierwsza litera Ci się omsknęła dwa klawisze w
    lewo ;-)))