  • 1. Data: 2010-12-06 20:32:22
    Temat: TVP Seriale w N
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    od dzisiaj w N-ce na kanale 24 ukazał się ten program

    Arek.

  • 2. Data: 2010-12-06 20:40:14
    Temat: Re: TVP Seriale w N
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-06 21:32, Arek. pisze:
    > od dzisiaj w N-ce na kanale 24 ukaza? si? ten program

    od dzisiaj ukazał się też w cyfrze +

  • 3. Data: 2010-12-07 06:58:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *boxfish* napisał(-a):

    > od dzisiaj ukazał się też w cyfrze +

    Ale nie ma go w CP i zastanawiam się dlaczego?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-12-07 07:54:26
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-12-07 07:58, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Ale nie ma go w CP i zastanawiam się dlaczego?

    Jeszcze bardziej zastanawiające jest to, dlaczego nie ma go w naziemnej
    cyfrówce.. Przecież abonenci TVP płacą za ten program.

  • 5. Data: 2010-12-07 08:00:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
    zeta.pl

    > Jeszcze bardziej zastanawiające jest to, dlaczego nie ma go w naziemnej
    > cyfrówce.. Przecież abonenci TVP płacą za ten program.

    Za TVP Sport i TVP HD również.

  • 6. Data: 2010-12-07 18:30:25
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Dec 7, 7:54 am, Jadrys <C...@y...com> wrote:

    > Jeszcze bardziej zastanawiające jest to, dlaczego nie ma go w naziemnej
    > cyfrówce.. Przecież abonenci TVP płacą za ten program.
    >
    > --

    Moze to sposób na dosyl do osrodków reemisji?
    Kanal zostanie odfiltrowany za pomoca dedykowanego dekodera i
    polaczony do strumienia w muxie naziemnym.
    Zeby nie bylo, ta informacja jest przeze mnie zmyslona.

    --
    Brooks

  • 7. Data: 2010-12-12 13:05:19
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-12-07 19:30, Brooks pisze:

> [...]
    > polaczony do strumienia w muxie naziemnym.
    > Zeby nie bylo, ta informacja jest przeze mnie zmyslona.

    Tu nie chodzi o technikę przesyłu, tylko o jawne szachrajstwo TVP, -
    które zmusza ludzi do płacenia abonamentów a nie udostępnia im programów
    które powstają i są emitowane za pieniądze tychże abonentów..

  • 8. Data: 2010-12-13 04:46:45
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Dec 12, 1:05 pm, Jadrys <C...@y...com> wrote:

    > Tu nie chodzi o technik przesy u, tylko o jawne szachrajstwo TVP, -
    > kt re zmusza ludzi do p acenia abonament w a nie udost pnia im program w
    > kt re  powstaj i s emitowane za pieni dze tych e abonent w..
    >
    > --

    TVP Seriale?
    To nie jest to program który mial wchodzic w sklad ogólnodostepnego
    multipleksu telewizji polskiej?
    Jest? Bedzie? Nie bedzie? A co w jego miejsce?
    Przydaloby sie jakby ktos poswiecil forse i spróbowal wygrac sprawe w
    sadzie o dostep do kanalów w telewizji publicznej.
    W kazdym razie wszystkich produkowanych na nasz rynek.

    --
    Brooks

  • 9. Data: 2010-12-13 07:57:48
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Za TVP Sport i TVP HD również.

    Sugerujesz że płacąc Cyfrze za Ale Kino i MiniMini
    powinieneć też odbierać Canal+ ? ;-)). Przecież to ten sam
    nadawca i już mu płacisz...

  • 10. Data: 2010-12-13 08:03:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz że płacąc Cyfrze za Ale Kino i MiniMini powinieneć też odbierać
    > Canal+ ? ;-)). Przecież to ten sam nadawca i już mu płacisz...

    Tyle że abonament nie finansuje konkretnego programu, tylko konkretną firmę.
    Jako całość.
    I jestem dziwnie spokojny, że bez abonamentu w pierwszej kolejności
    zostałyby wycięte wszystkie dodatkowe kanały, a nie TVP1 i TVP2 (jeśli
    sugerujesz że niby tylko na nie się płaci, co jest oczywiście nieprawdą).