  • Data: 2016-12-01 13:55:15
    Temat: Re: Polska drugą Japonią !
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o1nht9$t9$...@n...news.atman.pl...
    sundayman wrote:

    >Wychodzi po 3,94 zł. na Polaka. Taniej można kupić gotowe na Allegro.
    >W detalu. No ale jeśli będzie pachniał świerzopem i dzięcieliną pałą,
    >a krzem będzie z kamienia z Jeleniej Góry, po którym sam wiesz kto
    >stąpał, to może warto...

    No ale tez allegro to nie wiadomo jak dobrze zrobiony i kto w nim
    jakie dodatkowe drzwi wsadzil.

    Akurat jesli mysla o e-dowodach (a potem o e-legitymajach i innych
    e-kartach), to seria jest na tyle duza, ze skoro zarabiaja na tym
    Chinczycy (Malezyjczycy), to czemu my nie mozemy ?

    A w perspektywie unijny rynek, tudziez miliony paszportow dla
    uchodzcow :-)

    Zobacz - liczniki pradu elektroniczne w kraju robia ... choc ciekaw
    jestem do jakiego stopnia :-)

    J.