  • 1. Data: 2016-11-30 22:26:09
    Temat: Polska drugą Japonią !
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    http://www.pb.pl/4649863,19682,pwpw-za-trzy-lata-moz
    e-powstac-polski-mikroprocesor-koszt-to-150-mln-z

    Ja tam może się nie znam, ale mam wrażenie że sensu ekonomicznego ani
    technicznego nie ma. Za to ślicznie da się na to dostać pieniążki z
    różnych dotacji...

  • 2. Data: 2016-11-30 22:31:26
    Temat: Re: Polska drugą Japonią !
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-30 22:26, sundayman wrote:
> [...]
    > Ja tam może się nie znam, ale mam wrażenie że sensu ekonomicznego ani
    > technicznego nie ma. Za to ślicznie da się na to dostać pieniążki z

    Gdzieś trzeba bedzie zużyć bytomski 8051. W ten sposób bedziemy mieli
    dowód kompatybilny z dzwonkami szkolnymi i telegazetą więc kupa kodu już
    jest.

    Ja bym tam wstawił duża polską firmę programistyczną z doświadczeniami w
    przetargach. To zagwarantuje że nigdy nie powstanie, ale za to bedzie
    kosztowało duże miliony i kilkanascie komisji śledczych oraz rozrywkę do
    emerytury. Ten kabaret może być warty tych kilku gorszy.

    Ehhh, było bankrutować Unitrę? Zrobiło by się jakis UCY7477817 i pojechane.

  • 3. Data: 2016-11-30 22:55:57
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    sundayman wrote:

    > Ja tam może się nie znam, ale mam wrażenie że sensu ekonomicznego ani
    > technicznego nie ma. Za to ślicznie da się na to dostać pieniążki z
    > różnych dotacji...

    Wychodzi po 3,94 zł. na Polaka. Taniej można kupić gotowe na Allegro.
    W detalu. No ale jeśli będzie pachniał świerzopem i dzięcieliną pałą,
    a krzem będzie z kamienia z Jeleniej Góry, po którym sam wiesz kto
    stąpał, to może warto...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2016-11-30 23:37:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Nov 2016 22:26:09 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Za to ślicznie da się na to dostać pieniążki z
    > różnych dotacji...

    Tylko o to w tym chodzi. Oczywiście w takim przedsięwzięciu znajdzie
    się kilku, co dalii się w to wkręcić, jeszcze się nie domyślając o co
    chodzi.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-12-01 09:42:43
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-11-30 23:37, Marek wrote:

    > Tylko o to w tym chodzi.

    Prezes jest, pensja jest, jest OK

    jak z energetyką atomową

    Włodek

  • 6. Data: 2016-12-01 12:43:10
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    > Ehhh, było bankrutować Unitrę? Zrobiło by się jakis UCY7477817 i pojechane.

    Nie dało by się. Tam, w dzielnicy przemysłowej, były takie drgania
    gruntu, że 8080 było tylko w katalogu. Akurat znam sprawę, bo pracowałem
    wtedy w firmie, której szefostwo na podstawie katalogu "CEMI" kazało
    stosować polskie mikroprocesory.
    Katalog mam do tej pory.

  • 7. Data: 2016-12-01 12:49:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej napisał:

    > Nie dało by się. Tam, w dzielnicy przemysłowej, były takie drgania gruntu,

    Druga Jamponia, normalnie druga Japonia! Dobrze gada, dać mu wódki!

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2016-12-01 12:53:38
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    [...]
    > Druga Jamponia, normalnie druga Japonia! Dobrze gada, dać mu wódki!

    A 100 milionów złotych też dostanę?
    K.

  • 9. Data: 2016-12-01 13:47:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan John Smith napisał:

    > [...]
    >
    > A 100 milionów złotych też dostanę?

    Nie, akurat w Japonii rzadko coś rozdają.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2016-12-01 13:52:18
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 01-12-2016 13:47, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie, akurat w Japonii rzadko coś rozdają.

    Od samego początku wiedziałem, że te 100 milionów to tylko "pic na
    wodę".
    K.