  • Data: 2010-04-12 10:20:47
    Temat: Re: Polska my?l techniczna
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpruu3$n5s$1@mx1.internetia.pl...

    > Acha.

    No to ja Ci powiem. Poeksperymentuj z odzyskiem "wolnej energii" i używaj do
    woli
    Będzie pan zadeowoloooony.
    Ni zdziw się.
    Były takie przypadki niedaleko RCN nadające "megawatami". Ludziom mającym
    długie przewody,
    mieszkającymi blisko - żaróweczka świeciła, a odpowiednie służby ganiały
    "za używanie wolnej energii".
    Mimo MW nie dopuszczali do utraty mocy wcz.
    Dla mnie to jest chory pomysł.
    Trochę podobny do utwardzania drogi płaskorzeźbami. Niby można.

    Artur(m)