  • 1. Data: 2010-04-10 10:05:37
    Temat: Re: Polska myśl techniczna
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Atlantis wrote:

    > To teraz zwróć uwagę na datę publikacji tego tekstu.

    ja zwróciłem od razu, przeczytałem cały artykuł i komentarze, chodziło mi
    tylko dlaczego PW została ofiarą tego dowcipu

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-04-10 10:06:03
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

  • 3. Data: 2010-04-10 11:59:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "VSS" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ja zwróciłem od razu, przeczytałem cały artykuł i komentarze, chodziło mi
    > tylko dlaczego PW została ofiarą tego dowcipu

    Ale przeciez robi sie badania w tym kierunku z konkretnymi wynikami.

  • 4. Data: 2010-04-10 20:53:35
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Ale przeciez robi sie badania w tym kierunku z konkretnymi wynikami.

    Badania można robić, doktoraty bronić ale fizyki nie przeskoczysz. Po
    radiu nie lecą waty a miliwaty czyli moce tysiące razy zbyt małe chyba,
    że gdzieś w odległości liczonej w metrach od 100kW nadajnika TV. Jedynie
    pewna energia z powietrza to słoneczna 100W/m2. Na ile pewna wiedzą wszyscy.

    JanuszR

  • 5. Data: 2010-04-10 21:44:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Badania można robić, doktoraty bronić

    Nie doktoraty ino przemysl.

    > ale fizyki nie przeskoczysz.

    Uhm, ale moze Twoja fizyke da sie przeskoczyc.

    > Po radiu nie lecą waty a miliwaty

    Z komorek tez?

    Hint: nadajnikow roznej masci jest obecnie w cholere i troche w otoczeniu.
    Hint2: jesli przedluzy czas dzialania baterii o 20% to juz bedzie cos.

  • 6. Data: 2010-04-10 22:12:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 23:44:24 +0200, Ghost wrote:
    >Z komorek tez?

    Srednia jakas taka. bateryjka 800mAh starcza na pare dni.

    >Hint: nadajnikow roznej masci jest obecnie w cholere i troche w otoczeniu.
    >Hint2: jesli przedluzy czas dzialania baterii o 20% to juz bedzie cos.

    Nic nie bedzie - odczujesz poprawe jesli bedziesz ladowal co 3.5 dnia
    a nie co 3 dni ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-04-11 07:20:15
    Temat: Re: Polska my?l techniczna
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Srednia jakas taka. bateryjka 800mAh starcza na pare dni.

    Rzeco?

    > Nic nie bedzie - odczujesz poprawe jesli bedziesz ladowal co 3.5 dnia
    > a nie co 3 dni ? :-)

    NIektorzy zauwaza, ale nie w tym rzecz - pomnoz to przez kilka miliardow.

  • 8. Data: 2010-04-11 07:28:01
    Od: Jan Górski <g...@o...pl>

    > NIektorzy zauwaza, ale nie w tym rzecz - pomnoz to przez kilka
    miliardow.

    Tylko nie wiem czy wiele takich 'odbiorników' nie spowoduje dziur w
    zasięgu. Tak porównując to do transformatora, to albo obciąży
    zasilanie anten, a zakładając, że nie są idealnymi źródłami
    napięciowymi, to powinno pogorszyć zasięg.

  • 9. Data: 2010-04-11 07:34:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Górski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    >zasilanie anten, a zakładając, że nie są idealnymi źródłami
    >napięciowymi, to powinno pogorszyć zasięg.

    Chyba sobie zartujesz?

  • 10. Data: 2010-04-11 07:37:38
    Od: Jan Górski <g...@o...pl>

    > Chyba sobie zartujesz?

    Raczej nie. Uczciwie mówię, że czucie w tym temacie nie jest moją
    mocną stroną. Ale wolałbym, żeby jeszcze ktoś to skomentował, być może
    z większą ilością rzeczowych argumentów od Ciebie Duchu.