  • Data: 2010-04-12 10:33:28
    Temat: Re: Polska myśl techniczna
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpujrs$go7$1@mx1.internetia.pl...

    > Hint: zastanow sie chwile ile bylo nadajnikow w latach 70 a ile jest
    teraz.

    No dobra nawet jak zrobią to, co ludzie robili wcześniej, to jak załatwić
    "niekradzenie" czyjejs energi!?
    To tak jakbyś do drucika elektrowni podpiął swój cienki i powiedział
    kontrolerowi
    "ja tylko troszeczkę, czego się pan czepia, ja tylko 1mW a tam setki MW
    przesyłają"
    Oczywiście można dorzucić za utratę mocy poszczególnym "nadajnikom" zrzucić
    sie
    "od wszystkich" to się okarze, że ta Twoja potrzebna czasami energia jest
    1000x droższa od
    dwóch zapasowych alumulatorów w kieszeni.

    Artur(m)