  • Data: 2017-08-23 15:11:38
    Temat: Re: Pomiar rezystancji w mikroprocesorze
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-22 o 20:21, Pszemol pisze:
    > "Janusz" <j...@o...pl> wrote in message

    > Dużo dyskretnych połączeń - miałem nadzieję na coś sprytniejszego
    > w jednej kostce krzemu, najchętniej w samym mikrokontrolerze,
    > jak mam teraz.
    Może zrobić ładowanie kondesatora przez nieznany opór, komparatorem
    w procku wyzwalasz przerwanie po przekroczeniu nap odniesienia które dajesz
    na drugą nogę komparatora, zliczasz w procku czas, kondesatory możesz
    przełączać polowymi np od strony masy. Może wystarczyć na dwóch czyli
    cały układ masz wtedy
    procek, dwa kondesatory i dwa n-mosy :) i albo diodę zenera albo
    dzielnik oporowy jako nap odniesienia komparatora.

    > Fajny ten schemat :-) Co to za strzałki wszędzie??? :-)))
    Ścieszki ekranujące.

    --
    Pozdr
    Janusz