  • Data: 2019-09-12 19:35:29
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2019 o 19:28, kk pisze:

    > Otwieram filmik, widzę obraz z jadącego samochodu, skręcanie i bum.
    > Pomyślałem, że z tyłu. Dopiero na powtórce dostrzegłem, że ktoś wjechał
    > z przodu. Nikt mi nie mówił że mam nie widzieć. Czyli można nie zauważyć.

    Oczywiście, że można. Wtedy jest to sygnał, że może nie nalezy prowadzić
    samochodu. Zwłaszcza jeśli w tej ślepocie trwamy. Też mi się zdażyło
    czegoś nie zwuważyć, coś odpierdolić - jestem tylko człowiekiem. Tylko
    że ja nie twierdze, że to normalna sprawa - zjebałem, na szczęście bez
    konsekwencji, czasem dzięki przytomności i umiejętności innych - chwała
    im za to, nauczka dla mnie.

    > Już dwie osoby nie zauważyły.

    Zmieścicie się;)

    > Wątpliwości były co do upewnienia się. Z d..y twierdzisz, że nie.

    Nie wiem gdzie tu masz watpliwości. Skoro jebnęła to znaczy że kiepsko
    się upewniła. Teraz pytanie czy dało się upewnić lepiej... Ja nie mam tu
    watpliwości.

    --
    Shrek