  • Data: 2022-02-18 18:27:16
    Temat: Re: Pompa obiegowa CO zacięła się elektronicznie?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.02.2022 16:37, PiteR wrote:
    > 4 lata to sporo dla pompy
    > czyścisz filtr przed pompą? płuczesz instalację?
    > odkręcasz korek z tyłu pompy? jaki kolor wody?

    Filtr przed pompą czyściutki, a korek z tyłu pompy? Jest korek z przodu
    służący do odpowietrzenia, przed zimą go zdjąłem żeby zajrzeć do środka
    i woda czyściutka leciała.

    A tak na marginesie, przez ten korek to ja tam nie widziałem żeby był
    dostęp do czegokolwiek.

    > nie była gorąca?

    No właśnie była zima (temperatura pomieszczenia), żadnych dźwięków nie
    wydawała, jedynie wszystkie kontrolki świeciły tak jak powinny.

    > Dlatego po zaniku prądu konserwatorzy chodzą po osiedlu i sprawdzają
    > pompy.
    >
    > Może wypłukanie mułu z pompy pomoże
    > jak jest duży luz osiowy to wałek bęzie się zacinał coraz częsciej.

    Hmm, skoro tak piszesz. To po zimie zajrzę jak się to rozbiera. Ale co z
    tą sygnalizacją? Skoro wirnik miałby się zaciąć to powinna lampka migać
    wg producenta.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz