eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPorównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech. › Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
  • Data: 2014-10-21 21:51:53
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: <8...@1...215153.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w
    <news:Pine.WNT.4.64.1410212122560.7008@quad>:

    > Ależ postawienie (na "typowym" skrzyżowaniu) 4 znaków D-1
    > też jest technicznie możliwe - "tylko" niezgodne z prawem.

    Ty trollu -- patrz poprzedni post ;P

    > Zakładasz, że niemieckie znaki stawiane są tak jak polskie DDRy?
    > ;>

    Nie, ja nic nie zakładam, po prostu pytam.

    > W takim układzie jak piszesz prawdopodobnie albo ukaranie
    > kierowcy będzie niemożliwe (z braku wykazania że "widział
    > znak") albo ma jakieś szanse (mimo monitoringu) na uniewinnienie
    > z uzasadnienia "przed chwilą jechałem w poprzek i wiem że
    > nie ma" ;)

    Gotfryd, pytanie dalej brzmi: czy w DE skrzyżowanie odwołuje zakazy...

    Zauważ, że do tej pory zarówno Twoje kulturalne dywagacje, jak i pręgierzowe
    posty mastiego, pomimo usiłowań tych i owych na pytanie owe nie
    odpowiedziały...

    --
    'Tom N'