  • 1. Data: 2014-10-21 11:55:32
    Temat: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Ciekawy artykuł, szczególnie dla kierowców jeżdżących w Niemczech.
    Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,16830728,Dlaczeg
    o_Niemcy_maja_lepsze_przepisy_drogowe_.html?utm_sour
    ce=agora&utm_medium=nlt&utm_campaign=wyborczabiz

  • 2. Data: 2014-10-21 12:00:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Witolko,

    Tuesday, October 21, 2014, 11:55:32 AM, you wrote:

> [...]
    o_Niemcy_maja_lepsze_przepisy_drogowe_.html?utm_sour
    ce=agora&utm_medium=nlt&utm_campaign=wyborczabiz

    Lepszy link, nie żąda opłat:
    http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCEQqQIwAA&url=http%3
    A%2F%2Fwyborcza.pl%2F1%2C75248%2C16830728%2CDlaczego
    _Niemcy_maja_lepsze_przepisy_drogowe_.html&ei=ji5GVM
    G9JMnxaOHNgcAC&usg=AFQjCNFj4Dr-8vjkc_d-EyPx5KRXQcnFD
    w&sig2=W94EmAUBN4cT2MyHPolQtw&bvm=bv.77880786,d.d2s

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-10-21 16:13:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Witolko wrote:
> [...]
    o_Niemcy_maja_lepsze_przepisy_drogowe_.html?utm_sour
    ce=agora&utm_medium=nlt&utm_campaign=wyborczabiz

    Nie od dziś wiadomo, że według Agory i przyjaciół najlepiej by było,
    żeby Polska była częścią Niemiec.

  • 4. Data: 2014-10-21 16:28:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    o_Niemcy_maja_lepsze_przepisy_drogowe_.html?utm_sour
    ce=agora&utm_medium=nlt&utm_campaign=wyborczabiz

    > Nie od dziś wiadomo, że według Agory i przyjaciół najlepiej by było,
    > żeby Polska była częścią Niemiec.

    nie ma to jak merytoryczny argument na temat przepisów ruchu drogowego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-10-21 16:35:35
    Temat: Re: Porównanie
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Nie od dziś wiadomo, że według Agory i przyjaciół najlepiej by było,
    > żeby Polska była częścią Niemiec.

    Ale ci Rydzyk zrobił wodę z mózgu.

  • 6. Data: 2014-10-21 17:39:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nie od dziś wiadomo, że według Agory i przyjaciół najlepiej by było,
    > żeby Polska była częścią Niemiec.

    >Ale ci Rydzyk zrobił wodę z mózgu.

    Hehe. Brawo gimbusy, obydwaj jesteście siebie warci

  • 7. Data: 2014-10-21 18:11:51
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-10-21 11:55, Witolko pisze:
    > Ciekawy artykuł, szczególnie dla kierowców jeżdżących w Niemczech.

    "NIEMCY: Tu skrzyżowania nie odwołują zakazów."
    Oł rili?
    To w jaki magiczny sposób kierowca skręcający w ulicę, na której jest
    zakaz zatrzymywania się o tym dowiaduje?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2014-10-21 20:10:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    LEPEK wrote:

    > "NIEMCY: Tu skrzyżowania nie odwołują zakazów."
    > Oł rili?
    > To w jaki magiczny sposób kierowca skręcający w ulicę, na której jest
    > zakaz zatrzymywania się o tym dowiaduje?

    ze znaku zakazu zatrzymywania, Watsonie

  • 9. Data: 2014-10-21 20:26:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-21 20:10, masti pisze:

    > ze znaku zakazu zatrzymywania, Watsonie

    No tak, ale jeżeli skręcasz w przecznicę przy której znak stoi kilometr
    wcześniej to skąd masz o tym wiedzieć?

    Zresztą coś mi się nie wydaje żeby to była prawda - jeżdżę właśnie
    streetview po Berlinie i zakazy zatrzymywania wydają się obowiązywać
    jednak do skrzyżowania, a za nim albo jest powtórzenie, albo wszyscy już
    spokojnie parkują.
    Zresztą brak powtórzenia byłby mylący dla wjeżdżających na ulicę z boku.

    Podobnie pewnie ograniczenia prędkości, ograniczenie strefowe które
    obowiązuje dalej oznakowane jest jak u nas - prostokątną tablicą z
    okrągłym znakiem.

  • 10. Data: 2014-10-21 20:31:16
    Od: <1...@5...203116.invalid> (Tom N)

    masti w