    From: Szadzik <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.comp.os.advocacy
    Subject: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Date: Sun, 27 Dec 2009 19:53:10 +0000

    Jan Strybyszewski pisze:
    > I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

    A po co miałby się rozwijać? WMowcy od zawsze żyją bez niego i nie dadzą
    się przerobić na bezmózgów co nie potrafią google używać.

    Co do gier płatnych. Znajdź mi grę tak złożoną na Apple jak SPB Brain
    Evolution to porozmawiamy. Sam kupiłem zarówno pierwszą jej wersję a
    potem kupiłem upgrade, bo są to gry baaaardzo rozbudowane i gra się w
    nie miesiącami a nie jakieś 'popierdółki' Panie tym razem Appl (wg.
    iJanka czyt. Eiple.)

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.