  • Data: 2019-06-19 08:43:15
    Temat: Re: Porównywanie liczb, double float
    Od: AK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-17 16:25, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Z jednej strony prawda, z drugiej często powtarzany mit. To, że coś jest
    > gdzieś dostępne w Internecie wcale nie znaczy, że ktoś po to sięgnie.
    > Studia jednak systematyzują różne rzeczy, dają szersze podstawy i do
    > najważniejsze - teorię. Osoby bez studiów, zdobywające wiedzę
    > samodzielnie, nastawione są na szybkie, praktycze efekty.

    Bzdura ^2
    Sam jestem tego najlepszym przykladem.
    Jestem samoukiem, a nigdy nie bylem nastawiony na szybkie efekty.
    PS: Ok bylem ;), ale _nigdy_ kosztem wiedzy czy ogolnie pojetego
    dobrego rzemiosla.

    > Mogą bez
    > problemu zostać programistami, ale dobrymi programistami trudniej.

    Z wrodzonej "skromnosci": wypraszam sobie !! ;)

    > Studia w Polsce są różnej jakości, ale jeśli chodzi o IT, to nie są
    > straconym czasem.

    Hm.. Gdy sie slucha i oglada jak _dzis_ one w Polsce wygadaja (i to
    na wiodacych uczelniach) to sie ma uzasadnione watpliwosci..

    AK