    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Thu, 16 Mar 2017 21:15:00 +0100

    W dniu 2017-03-16 o 19:50, sundayman pisze:

    > Otóż to. Jako stary piernik, nieodróżnialny od węgla (1968 rocznik
    > kuśwa), zapewne nie mam już tej lotności umysłu ( o ile posiadałem to w
    > ogóle kiedyś :).
    > Ale wielokrotnie przeżywam katusze patrząc na młodych (czy to o 20 lat,
    > czy to o 30 lat) osobników. Którym to emocjom towarzyszy myśl "kuśwa,
    > skąd się tacy debile teraz biorą ?".

    Z ust mi to wyjąłeś (rocznik 1955).
    Co gorsza, oni zupełnie nie potrafią dostosowywać się do sytuacji choćby
    minimalnie różnej od opisanej w podręczniku, nie mówiąc już o
    rozwiązywaniu problemów. Jeśli w ogóle chce im się zaglądnąć do
    podręcznika, bo przecież jest Wikipedia. Czekają tylko na podanie
    rozwiązania. Widać to także na tej grupie.

    P.P.