  • Data: 2017-03-17 08:08:41
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-16 o 17:34, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

    > model optymalny wyeliminował coś takiego jak książki i zastąpił je czymś
    > takim co nazywa się chyba fachowo "prezentacja"...

    Kilka razy potrzebne mi informacje byłem w stanie znaleźć wyłącznie w
    formie takiej prezentacji na youtube. Trwała ze 20 minut i przekazała
    tyle wiedzy, ile byłbym w stanie zmieścić w jednym 10-linijkowym
    akapicie tekstu. Wniosek jest taki, że chyba ludzie mają za dużo czasu,
    ponieważ napisanie takiego akapitu zajmuje 5 minut, jego odczytanie
    minutę, a w przypadku filmu zarówno twórca jak i widz poświęcają na to
    czas znacznie większy.

    L.