  • Data: 2016-06-29 12:33:09
    Temat: Re: Poszkodowani przez VW
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Jesli kupil w jakims ... VW Polska sp.z.o.o to pojdzie latwo ... i spolka oglosi
    upadlosc i zostawi go na lodzie :-)

    cos mi swita ze kiedys z Seatem byly w Polsce przeboje, dziwne umowy, nie uznawali
    gwarancji czy cos w tym stylu ... moze jeszcze tak jest i facet ma cykora :-)

    --Na ile takie roszczenie przechodzi przez granice to nie wiem - w unii chyba
    wszedzie jakies podobne prawo pod tym wzgledem, ale zeby sie domagac od zagranicznego
    dostawcy to nie slyszalem ...

    to juz problem sprzedawcy wzglednie importera dlatego taka panika u dealerow, VW ma
    srodki na ochrone prawna a dealer juz przy kilkuset klientach moze miec zbyt duze
    koszta ... a niech trafi na sedziego lub prokuratora to chlopaki zajma mu wszystkie
    auta na placu albo zablokuja konta i pozamiatane :-) dealerzy maja teraz nerwowke bo
    rynek maly i po nich nikt w VW nawet nie zaplacze ...