  • 1. Data: 2016-06-27 13:57:33
    Temat: Poszkodowani przez VW
    Od: Marek <f...@f...com>

    Oni tak na serio przejęli się swoim zdrowiem pogorszonym przez ich
    oszukańcze auto?

    http://www.stopvw.pl/

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-06-27 15:14:15
    Temat: Re: Poszkodowani przez VW
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 13:57, Marek pisze:
    > Oni tak na serio przejęli się swoim zdrowiem pogorszonym przez ich
    > oszukańcze auto?
    >
    > http://www.stopvw.pl/

    Przejęli się doniesieniami o możliwości zgarnięcia odszkodowania.

  • 3. Data: 2016-06-27 15:37:30
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 15:14, ww pisze:

    > Przejęli się doniesieniami o możliwości zgarnięcia odszkodowania.

    Czytałem gdzieś, ze 3 dychy, pln czy euro? Nie w kij dmuchał...

  • 4. Data: 2016-06-27 16:35:23
    Od: p...@g...com

    --Czytałem gdzieś, ze 3 dychy, pln czy euro? Nie w kij dmuchał...

    podobno VW w Stanach ostro drozeje na wtornym :-)

    PS nawet zakladajac ze VW wybuli te 10 miliardow w USA droga do odszkodowan w Europie
    jeszcze daleka ale jak jakas wieksza kancelaria prawnicza sie podejmie to znaczy sie
    ptysie poczuly kase i trzeba leciec do komisu po bezowego Paska :-)

  • 5. Data: 2016-06-27 19:59:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek pisze tak:

    > Oni tak na serio przejęli się swoim zdrowiem pogorszonym przez ich
    > oszukańcze auto?
    >
    > http://www.stopvw.pl/

    Żyją na tym świecie lewusy co gwoździa wbić nie potrafią.
    Ale za to do sądu pozew złożyć to pierwsi w podskokach.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-06-27 22:09:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 27.06.2016 o 19:59, PiteR pisze:

    > Żyją na tym świecie lewusy co gwoździa wbić nie potrafią.
    > Ale za to do sądu pozew złożyć to pierwsi w podskokach.

    Właśnie dlatego.

  • 7. Data: 2016-06-28 07:35:51
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    On 2016-06-27 13:57, Marek wrote:
    > Oni tak na serio przejęli się swoim zdrowiem pogorszonym przez ich
    > oszukańcze auto?
    >
    > http://www.stopvw.pl/

    A co o tym sądzić? Uderzenie wyprzedzające?

    http://www.files.imcg.pl/samochodyvw/

    SM

  • 8. Data: 2016-06-28 12:17:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Jun 2016 07:35:51 +0200, Sławek
    Maculewicz<smacul_cut_@_here_go2.pl> wrote:
    > http://www.files.imcg.pl/samochodyvw/

    Aktywny tryb "trojan", rany boskie....

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-06-28 13:05:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Jun 2016 07:35:51 +0200, Sławek
    Maculewicz<smacul_cut_@_here_go2.pl> wrote:
    > A co o tym sądzić? Uderzenie wyprzedzające?

    > http://www.files.imcg.pl/samochodyvw/

    Z treści tych docow wynika, że zostanie wydana decyzja
    adninistracyjna o cofnięciu dopuszczenia do ruchu ponad 2000 seatow
    sprzedantych w latach 2009-2012. A nie v tylko o seata chodzi.

    Jeśli faktycznie zostaną wydane decyzje o unieważnieniu rejestracji
    tych pojazdów (sic!) i dopuszczenia do ruchu, to się właścicielom
    (poszkodowanym) nie dziwię.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-06-29 09:39:28
    Od: p...@g...com

    --Jeśli faktycznie zostaną wydane decyzje o unieważnieniu rejestracji tych pojazdów
    (sic!) i dopuszczenia do ruchu, to się właścicielom (poszkodowanym) nie dziwię.

    w Niemczech VW obwiescil sukces w "naprawie" Golfa 2.0 TDI ale dziennikarze zauwazyli
    ze spalanie wzroslo grubo powyzej deklarowanego wg producenta co zazwyczaj w
    Niemczech bylo podstawa do odstapienia od umowy kupna :-)

    Beim VW Golf wurde der Normwert von 4,3 Litern um 8,6 Prozent überschritten, bei
    anderen Testwagen sogar um bis zu 15 Prozent. Vor Gericht gilt häufig bereits eine
    Abweichung von 10 Prozent als Mangel, der den Rücktritt vom Kaufvertrag ermöglicht

    P.