  • 21. Data: 2024-03-24 23:42:23
    Temat: Re: Poszukiwany wyjazdowy, mały notebook
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Fri, 22 Mar 2024 01:33:01
    From: Marcin Debowski

    > Jest tego faktycznie sporo, ale to wszystko jest dość grube,
    > nieporęczne, lub niepraktyczne wyjazdowo. To już lepiej jakiś
    > wynalazek w stylu Pinebook, choc tam z pamięcią kiepsko.

    Pinebook Pro ma 4GB. Matryca FullHD ale 13". Fedora działa.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://fedoraproject.org
    Deep in the human unconscious is a pervasive need for a logical universe that

  • 22. Data: 2024-03-27 08:21:47
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Zobacz na amazon.de
    Chyba Lenovo wyszperałem za jakiś psi pieniądz.
    Może tani był bo klawiatura US (w niemieckim sklepie)?

    -----

  • 23. Data: 2024-03-28 10:18:56
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A taki wynalazek?
    www.amazon.de/Morostron-Notebook-1920x1080-Dual-Band
    -Bluetooth4-2/dp/B0CJHKS1DY/

    -----
    > "wyjazdowe" tak, ale szukałem też czegoś podręcznego do pójścia do kotłowni i
    wpięcia się w falownik, do garażu i wpiecia w OBDII,

  • 24. Data: 2024-03-28 10:52:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/03/2024 10:18, ąćęłńóśźż wrote:
    > A taki wynalazek?
    > www.amazon.de/Morostron-Notebook-1920x1080-Dual-Band
    -Bluetooth4-2/dp/B0CJHKS1DY/

    15 cali.
    W tej cenie z tektury zapewne.

  • 25. Data: 2024-03-28 13:17:46
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 19.03.2024 17:13, heby wrote:
    > Mam też starego chromebooka (Samsung Snow), ale on już nie jest wspierany,
    przerobiłem go na linuxa, ale ma masę kłopotu
> [...]
    > 1) małe, tak max 12 cali
    > 2) matryca minimum 1600px, najlepiej fullhd
    > 3) lekkie
    > 4) normalna klawiatura
    > 5) ładowanie z powerbanku (albo usb-c albo 12V max 30W)
    > 6) to bedzie głownie używane jako przerzucanie zdjęć/filmów oraz RDP/nomachine
    > 7) moc obliczeniowa może być bez znaczenia, ma dać radę przegladać neta
    > 8) z normalną klawiturą
    > 9) ma się odpalać Linux z USB (wiec jakies zablokowane secureboot odpada)
    > 10) Może być linux albo windows, w tym zastosowaniu bez znaczenia.
    > 11) bateria - ma wystarczyć na kilka godzin

    Taki wynalazek mi Ali pokazało, nie spełnia tych wymogów w pełni, ale warto rzucić
    okiem, bo ma inne zalety.
    Są też inne wersje, np. FHD.

    https://pl.aliexpress.com/item/1005006312209922.html

    --