  • 1. Data: 2024-03-16 19:22:33
    Temat: Drukarka do auta i pod pache
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czasem potrzebuję coś wydrukować u klienta, umowę z załącznikami lub ulotkę, nie u
    każdego klienta da się z klienta drukarki.
    Szukam więc jakiegoś malucha, którego zmieszczę do torby zwykłej z uszami lub na
    kółkach.
    Raczej nie atrament, bo zawsze mi zasychały albo .
    Czyli raczej laser (chyba że nadal w ofercie są woskowe i podobne?).
    Sprzeczne z powyższym jest, że wolałbym kolor, ale laser kolor nawet jednofunkcyjna
    to chyba z przyczepką bym musiał do windy
    klienta, a trafiają się czwarte po schodach ;-)
    Reasumując: polecicie coś z nowych laser mono (HP 110 coś tam coś tam chyba
    najtańsza?) względnie plujka kolor (tu nie mam pojęcia -
    dla łatwego transportu nie powinny wystawać jakieś tacki czy inne wichajstry, co
    niestety w nielaserówkach jest nagminne)?

  • 2. Data: 2024-03-17 01:42:57
    Temat: Re: Drukarka do auta i pod pache
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2024 19:22:33 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > dla łatwego transportu nie powinny wystawać jakieś tacki czy inne wichajstry, co
    niestety w nielaserówkach jest nagminne)?

    Kredkowych już dawno nie widziałem, ale teraz zobaczyłem coś, od czego
    drukarki zaczynały: termiczna

    https://www.brother.pl/printers/portable-printers/pj
    -883

    Bywały podobne atramentówki, widziałem podobne laserówki mono.

    Ale przez te kilka-kilkanaście miesięcy, zanim nie wejdzie KSEF, to może i
    ta termiczna z linku by się sprawdziła do faktur?

    Zobaxcz jeszcze choćby tutaj:
    https://www.techradar.com/news/best-portable-printer

    Ja nie podpowiem, bo mobilnych już dawno nie sprzedawałem, żaden z klientów
    takowej nie posiada.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2024-03-17 03:42:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-16, ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:
> [...]
    > plujka kolor (tu nie mam pojęcia - dla łatwego transportu nie powinny
    > wystawać jakieś tacki czy inne wichajstry, co niestety w

    Canon ma zgrabne, przenośnie, bateryjne drukarki atramentowe, ale cena
    jest przykra (1200-1800pln). HP też miał, ale już chyba nowych nie ma, a
    cena też nie była niska.

    Z laserowych, małych, domowych to Brothery HL-11XX -12XX, małe, waga
    około 4.5kg. Ale HP M111w jest chyba jeszcze mniejsza a kosztuje
    podobnie, jeśli nie mniej.

    --
    Marcin