  • Data: 2007-09-01 18:50:34
    Temat: Re: Poszukuję hostingu
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > napisałeś "rocznie" przez przypadek ? chodziło oczywiście o miesięcznie?
    > myślę, że za 200 zł miesięcznie ci parę osób postawi serwer pod ciebie
    > (np. ja ;-)

    Wiesz, gdybym miał płacić 200 zł miesięcznie, to wolę postawić serwer
    sobie sam w domu. Łącze mam, maszynę też - tyle tylko, że prąd też
    kosztuje, administrować tym mi się nie chce (chociaż umiem), no i
    szumieć mi będzie w pokoju. Ale za taką cenę, to chyba jednak warto...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com