    From: Gabriel Grzesik <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Poszukuję hostingu
    Date: Sat, 1 Sep 2007 23:10:51 +0200

    AU> Poszukuję taniego, a w miarę dobrego hostingu php. Wymagania:

    AU> 1. Dostęp przez SSH, brak ograniczeń na procesy w tle. (Ew. może być
    AU> ograniczenie na boty IRC, których i tak nie zamierzam używać.)
    [...]
    AU> Myślę o cenie maksymalnej do 200 zł rocznie netto, aczkolwiek chciałbym
    AU> się zmieścić do 150 zł rocznie brutto. Musi też być możliwość normalnego
    AU> przelewu na normalne polskie konto z normalnego polskiego banku, bez
    AU> posiadania karty kredytowej.

    AU> Czy ktoś może coś dobrego polecić?

    Te warunki spełniają VPS'y hostowane za Odrą i Nysą, np:
    www.webperoni.de
    www.strato.de

    Można to samo kupić drożej z polską obsługą u resellerów, np:
    http://xxl-web.com/
    http://tmbnet.pl/
    inne

    Do dalszych poszukiwań polecam: http://www.webhostingtalk.pl/

    Taki hosting u Niemca będzie naprawdę bardzo tani (jak na polskie ceny)
    ale warunek "200 zł netto rocznie" mimo wszystko należy pominąć
    litościwym milczeniem.

    Pozdrawiam

    GG