  • Data: 2019-09-14 19:32:13
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > potraktuj te 3zł jako minimalna opłate stała za
    > gotowośc do odebrania rozmowy.

    Co to jest przyrost PKB?
    Na początku XXI wieku za tę gotowość Pomarańcza (inaczej wówczas
    nazywana) życzyła sobie 5 pln za rok, czy nawet za więcej niż rok.
    Czym zatem wytłumaczyć dzisiejszą opłatę wysoką na 36 pln rocznie?

    Jacku -- poobserwuj, a być może odkryjesz, że Budzik nie potrafi
    doładować... ;)

    -=-

    LTE jest niemal wszędzie -- co prawda nawet 2G nie
    wszędzie dociera, ale ogólnie LTE jest obecne...
    Jakim obciążeniem jest 2G względem LTE? IMO niemal
    żadnym, więc dlaczego za ,,gotowość'' LTE mam nic
    nie płacić a za ,,gotowość'' 2G mam płacić 36 pln
    rocznie?

    -=-

    Gdy Faktycznie można było dostać 500/50/150 -- spytałem w Play
    o Faktyczne karty i dostałem odpowiedź mniej więcej taką:

    - Nie ma, bo zbyt szybko schodzą. I wiadomo, dlaczego tak szybko schodzą. ;)

    W innym salonie Play dostałem dwie SIMki z kolejnymi numerami seryjnymi,
    ale dostałem te SIMki w odstępie kilku miesięcy, więc mniemam, że tam
    zbyt wielu chętnych nie było... ;)

    -=-

    Teraz Play daje 200/20/60 na jeden numer telefonu, co wyraźnie zaznacza w
    Regulaminie.
    Można (proszę to zweryfikować, jeśli ktoś chce z tego skorzystać) przenieść wiele
    nrów
    po czym je aktywować co jakiś czas, aby jedna wizyta w salonie dała w efekcie rok lub
    więcej...

    -=-

    Nie zdziwię się, gdy dowiem się, że wielu z tej grupy ma jedynie bezpłatny dostęp
    do netu uzyskiwany dzięki przenosinom numerów... Ja mam teraz:

    - net z Pomarańczy
    - netowy lejek z Play
    - net stacjonarny

    i za powyższe nie płacę zbyt wiele.

    Net z Pomarańczy mam za przeniesienie, i raczej z tego netu nie korzystam.
    Lejek z Play teraz jest mi niezbyt mocno potrzebny.
    Stacjonarny mam dzięki eterycznemu ;) połączeniu, za które nie ja płacę.

    -=-

    Jeśli na stacji benzynowej będę miał dwa dystrybutory ON legalnie
    oferujące to samo paliwo w różnych cenach:

    - 5 zł za litr ON
    - 6 zł za litr ON

    raczej wybiorę dystrybutor tańszy. ;)

    -=-

    Zamierzam iść do Lidla, gdzie zamierzam kupić kilogram białego sera, za co
    zapłacić zamierzam 8 złotych... Lidl składa ofertę -- ja z niej korzystam,
    choć mogę w innym miejscu zapłacić za ser (podobny lub taki sam) zapłacić
    więcej.

    [tak sobie myślę, że może jednak kupię więcej niż kilogram...]

    Być może zapłacę debetówką Getin, dzięki czemu dostanę jakieś
    zwolnienie z miesięcznej opłaty czy jakiś profit...

    -=-

    Jako dziecko korzystałem z telefonu, który zazwyczaj nie funkcjonował podczas
    deszczu... Za spodnie w PEW musiałem płacić równowartość miesięcznej polskiej
    pensji, jeśli kupowałem spodnie wtedy, gdy chciałem, nie zaś wtedy, gdy władza
    ,,rzucała''... ,,Dziś'' za spodnie płacę kilka złotych -- najtańsze kosztowały
    mniej niż 5 pln...

    Nie widzę niczego złego w zmniejszaniu cen.
    Odwrotnie -- zwiększanie cen (ponad inflację służącą regulacjom) uważam za zło.

    IMO ludzie w tym celu pracują, by mieć coraz więcej, coraz lepiej, coraz lżej...

    --