    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Potyczki
    Date: 20 Nov 2012 21:40:01 GMT

    On 2012-11-20, bartekltg <b...@g...com> wrote:
    > Trochę racji ma. Przegięli z łatwością zadanek na początek.
    > Spokojnie, nadrobią:)

    Ależ ja nie piszę nic o poziomie zadań (nawet nie mam czasu na nie
    spojrzeć).

    > Ale dzięki niedawnej tu dyskusji znalazłem podbudowę
    > ideologiczną. To takie wprawki do test-driven_development,
    > a przynajmniej do 2 pierwszych kroków;)

    Wykładowcy na MIM w ogóle nie ukrywają faktu, że nie kształcą stricte
    klepaczy kodu.
    Jedno z pierwszych zdań wykładowcy, który tradycyjnie wita nowych
    studentów na wykładzie "Wstęp do programowania" brzmiało mniej więcej
    tak: "Po tym wydziale nie będziecie dobrymi koderami - najlepsi koderzy
    jakich znam skończyli fizykę po drugiej stronie ulicy."

    Nie ukrywają też (są wręcz dumni), że stosunkowo mała część absolwentów
    ląduje na stanowiskach programistów. Oraz że uczą niedzisiejszych
    języków (to się chyba zmienia) i nieefektywnego pisania kodu (to się nie
    zmienia). Potyczki algorytmiczne nigdy nie były, nie są i raczej nie
    będą przeznaczone dla zawodowych programistów :). W ogóle nie rozumiem
    Waszego niezrozumienia :).

    Uszanujcie to, że są ludzie, których cieszą tego typu zadanka :). Jakby
    nie patrzeć: to ich konkurs i mogą z nim robić co chcą :).

    pozdrawiam,
    PK