  • Data: 2012-11-23 00:50:40
    Temat: Re: Potyczki
    Od: kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:51:59 UTC+1 użytkownik e...@g...com
    napisał:

    > Tak powazniej, to byl przyklad czegos nawywanego "projekcja", tylko
    >
    > przeniesiony w skale wszechswiata. Skoro my mamy algorytm Life -
    >
    > takie pseudozyjace kwadraciki, jak ktos sie nie zetknal z - to rowniez
    >
    > to samo moga zrobic kosmici. No a mamy wiecej niz symulacje Life,
    >
    > mamy fluid dynamics, kwantowe itd, i pomyslelismy sobie, ze tak samo
    >
    > mogliby zrobic kosmici. Przy okazji technologia _nasza_ jest znana,
    >
    > wiec mozemy wykryc kosmitow stosujacych _nasza_ technologie.
    >

    > Zaloze sie, ze zadanie Slawka stad sie wzielo: zajmowal sie czyms,

> [...]

    odnosnie nierozumienia i rozmaitych nadinterpretacji (ktorych z kolei ja nie
    rozumiem)

    bez przesady, nie pisze takich skomplikowanych
    rzeczy (zebym uwazal ze to sie ma lapac na
    jakies ciezkie nadinterpretacje w skali
    kosmosu) - [ ani tez wogole nie mam za specjalnych cięższych ambicji (niz moja
    aktualnie ulubiona robota tj wymyslanie
    poprawek do c);

    sam siebie uwazam 'z zawodu' za jako
    takiego naukowca jedynie pomniejszej