  • Data: 2012-11-26 17:13:41
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-25, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > A jak ktoś postanowi transponować tablicę;)

    To sobie kupi monitor z pivotem.

    A mówiąc zupełnie poważnie: ogólnie przyjętą normą są kategorie
    w kolumnach, więc już tak nie kręć, bo ktoś podchwyci i zacznie
    udowadniać, że "a właśnie że w wierszach".

    > Ale żeby kupować 4:3 dla arkusza kalkulacyjnego?

    5:4! :D

    4:3 już prawie nie ma. Tak naprawdę w Polsce są aktualnie dobrze
    dostępne 3 modele. 2 NEC, 1 EIZO. ~3000 zł (dobre matryce).
    Poza tym są to naprawdę świetne monitory (gdybym miał taką kasę
    pod ręką, to chętnie "dorzuciłbym" te 300px do moich 1600x900).

    Za to monitorów 5:4 nie brakuje (głównie 1280x1024). W biurach stoi
    ich dużo, bo są sporo wygodniejsze w typowej pracy w Excel
    (przeklejanie wierszy, gapienie się, wklepywanie danych itp)
    czy Word.

    Można się domyślać, że pewnego dnia MS Office będzie miał toolbary
    po bokach i problem niskich panoram zniknie, ale na taką zmianę
    jest raczej za wcześnie (i dopiero wtedy byłyby jęki użytkowników! :D).

    pozdrawiam,
    PK