  • 1. Data: 2013-08-07 13:39:53
    Temat: PowerEdge T110 rozbudowa pamięci
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Czy do Della PowerEdge T110 obsadzonego 2x2GB ecc mogę włożyć dodatkowo
    2x8GB no-ecc tak aby uzyskać 20GB ram?

  • 2. Data: 2013-08-07 18:06:30
    Temat: Re: PowerEdge T110 rozbudowa pamięci
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl> wrote in message
    b.com.pl...
    > Czy do Della PowerEdge T110 obsadzonego 2x2GB ecc mogę włożyć dodatkowo
    > 2x8GB no-ecc tak aby uzyskać 20GB ram?

    Dell systems only support UDIMMs with ECC capabilities; UDIMMs purchased for
    consumer systems will typically not work in the servers.

    oczywiscie sprawdzic nie zaszkodzi ;)

  • 3. Data: 2013-08-08 09:59:33
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-08-07 13:39, Sergiusz Rozanski pisze:
    > Czy do Della PowerEdge T110 obsadzonego 2x2GB ecc mogę włożyć dodatkowo
    > 2x8GB no-ecc tak aby uzyskać 20GB ram?

    Włożyć możesz, tylko po co, jeśli nie będzie działać?

  • 4. Data: 2013-08-08 10:37:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 08.08.2013 Robson <r...@...pl> napisał/a:

    > Włożyć możesz, tylko po co, jeśli nie będzie działać?

    Czyli warunek 'uzyskać 20GB' nie zostanie spełniony - to po co twierdząca
    odpowiedź?

  • 5. Data: 2013-08-08 12:13:31
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-08-08 10:37, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Czyli warunek 'uzyskać 20GB' nie zostanie spełniony - to po co twierdząca
    > odpowiedź?

    OK, powiem prościej: nie można mieszać pamięci ecc i non-ecc -
    sprawdzone empirycznie i potwierdzone przez support DELLa.

  • 6. Data: 2013-08-08 16:29:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    > OK, powiem prościej: nie można mieszać pamięci ecc i non-ecc -
    > sprawdzone empirycznie i potwierdzone przez support DELLa.

    OK, to jedno wiemy, a co z wymianą tych 2x2 na 2x8 albo lepiej 4x8?
    Wszystkie no-ecc? Pomińmy zalecenia :)

  • 7. Data: 2013-08-09 08:20:15
    Od: Robson <r...@...pl>

    > OK, to jedno wiemy, a co z wymianą tych 2x2 na 2x8 albo lepiej 4x8?
    > Wszystkie no-ecc? Pomińmy zalecenia :)

    Jeśli wszystkie będą ecc lub no-ecc nie będzie problemu, po prostu nie
    można mieszać typów bo BIOS zablokuje bootowanie systemu.

  • 8. Data: 2014-03-18 01:41:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.08.2013 16:29, Sergiusz Rozanski pisze:
    /.../
    > OK, to jedno wiemy, a co z wymianą tych 2x2 na 2x8 albo lepiej 4x8?
    > Wszystkie no-ecc? Pomińmy zalecenia :)

    Albo zadziała albo nie. Jak to z pamięcią.

  • 9. Data: 2014-03-20 14:44:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 18.03.2014 Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał/a:
    > W dniu 08.08.2013 16:29, Sergiusz Rozanski pisze:
    > /.../
    >>
    > Albo zadziała albo nie. Jak to z pamięcią.

    Reflex masz :) Nie powiem. Skończyło się na dołożeniu 2x4 do 2x2 i na razie musi 12
    styknąć :)
    Pewnie do śmierci technologicznej :D