  • 31. Data: 2016-09-07 08:29:58
    Temat: Re: Powerbank jako UPS
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hmm, to dziwne:)
    W takim razie moze 2x przetwornice, jedna step-up, druga step-down,
    połączone ze sobą (może przez diody starczy) i zasilać z z PB?

    Jak będzie powyżej 5, step down nie powinien zasilać, druga podciągnie
    do 5V, jak powyżej odwrotnie?

    Ciekawe czy taki układ zadziała

  • 32. Data: 2016-09-07 08:59:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączone ze sobą (może przez diody starczy) i zasilać z z PB?
    >
    > Jak będzie powyżej 5, step down nie powinien zasilać, druga podciągnie do

    ale po co tak kombinować? podałem gotowca w pierwszej odpowiedzi...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 33. Data: 2016-09-07 09:03:30
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ale po co tak kombinować? podałem gotowca w pierwszej odpowiedzi...

    no dobra, po zastanowieniu doszedłem do wniosku że sam czasem też coś
    rzeźbię zamiast kupić gotowca;)

    --
    pozdr

    Tomasz