  • 1. Data: 2019-03-29 23:09:24
    Temat: Powstała Partia Kierowców
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@nczas.com/a6l

    "Sąd zarejestrował Partię Kierowców. Jej podstawowym celem jest walka z
    ekoterorystami, którzy określają się jako miejscy aktywiści."

  • 2. Data: 2019-03-30 11:42:09
    Temat: Re: Powstała Partia Kierowców
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-29 o 23:09, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@nczas.com/a6l
    >
    > "Sąd zarejestrował Partię Kierowców. Jej podstawowym celem jest walka
    > z ekoterorystami, którzy określają się jako miejscy aktywiści."

    Moje wsparcie uzyskają tylko wtedy gdy jawnie i otwarcie zadeklarują
    walkę z terrorem rządzących tym krajem wobec kierowców. Za ciągoty do
    bezkarnego i trucia środowiska mogą dostać ode mnie kopa w siedzenie.

  • 3. Data: 2019-03-30 12:43:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-30 11:42, Trybun wrote:

    > Moje wsparcie uzyskają tylko wtedy gdy jawnie i otwarcie zadeklarują
    > walkę z terrorem rządzących tym krajem wobec kierowców. Za ciągoty do
    > bezkarnego i trucia środowiska mogą dostać ode mnie kopa w siedzenie.

    I to jest smutne

  • 4. Data: 2019-03-30 13:28:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-30 o 12:43, kk pisze:

    > I to jest smutne

    Bardzo smutne.

  • 5. Data: 2019-03-30 16:21:31
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-03-29 o 23:09, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@nczas.com/a6l
    >
    > "Sąd zarejestrował Partię Kierowców. Jej podstawowym celem jest walka z
    > ekoterorystami, którzy określają się jako miejscy aktywiści."
    A czy rozwiązała się Polska Partia Zmotoryzowanych?
    Bodaj w 1991 startowała do Sejmu (wtedy, kiedy startowała PPPP - Polska
    Partia Przyjaciół Piwa z Rewińskim na czele, co to miała 16 posłów. Była
    też wtedy Partia Właścicieli Magnetowidów).
    T.

  • 6. Data: 2019-03-31 08:49:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-30 16:21, T. wrote:

> [...]
    > Partia Przyjaciół Piwa z Rewińskim na czele, co to miała 16 posłów. Była
    > też wtedy Partia Właścicieli Magnetowidów).

    https://pkw.gov.pl/322_Wykaz_partii_politycznych

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Partie_polityczne_w_Po
    lsce

  • 7. Data: 2019-03-31 10:36:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2019 23:09:24 +0100, kk napisał(a):

    > http://niusy.pl/@nczas.com/a6l
    >
    > "Sąd zarejestrował Partię Kierowców. Jej podstawowym celem jest walka z
    > ekoterorystami, którzy określają się jako miejscy aktywiści."

    Zawsze mnie zdumiewa skąd się bierze tylu durniów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-03-31 11:08:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zawsze mnie zdumiewa skąd się bierze tylu durniów.

    To proces naturalny. Żeby zrobić dziecko nie trzeba specjalnej
    inteligencji. Żeby go wychować na rozsądnego człowieka już tak. Ponieważ
    z definicji ktoś musiał być pod średnią, to debile są źródłem
    odnawialnym na podstawie powyższego mechanizmu. To że nam 7 dekad temu
    wybili inteligencję i pół wieku komuny które po tym nastąpiło nie
    poprawia sytuacji. Po komunie która gloryfikowała ciemne masy niektórzy
    są po prostu ze swojego debilizmu dumni i czują potrzebę ogłaszania go
    światu.

    Shrek

  • 9. Data: 2019-03-31 11:28:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Mar 2019 11:08:45 +0200, Shrek napisał(a):

    > To proces naturalny. Żeby zrobić dziecko nie trzeba specjalnej
    > inteligencji. Żeby go wychować na rozsądnego człowieka już tak.

    Są badania które wskazują że rodzice o mniejszej inteligencji mają
    więcej dzieci. Zatem, prawdę mówiąc, powinno nas zdumiewać raczej to
    dlaczego pomimo wieków negatywnego doboru wciąż się rodzą dzieci
    ineligentne a średnia inteligencji nie spada. Zaiste, świat bywa
    zdumiewający :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2019-03-31 11:31:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Są badania które wskazują że rodzice o mniejszej inteligencji mają
    > więcej dzieci.

    Wprost nie chciałem tego pisać - tak żeby inteligentni się domyślili a
    głupki nie obraziły. No ale skoro bezpośrednio mową nienawiści pojechałes;)

    Shrek