  • Data: 2018-05-11 12:34:26
    Temat: Re: Poziom RMS audio, płyta CD a dynamika dźwięku
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:pd3hit$jrb$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeszcze pozostają do wyboru wydawnictwa audiofilskie: dobry dźwięk - słaby
    > repertuar.

    Świetnie ujęte, tak mi się skojarzyło z pociem kawy (tu: dla uproszczenia
    rozpuszczalnej), że zamiast sobie ładnie wszystko pomieszać, zależnie od
    preferowanego smaku (jeden lubi gorzko, inny posłodzone), dodać przypraw
    specjalnie do kawy, robi tak, ze wrzatek osobno, łyżeczka kawy osobno (swoją
    drogą, to świetny doraźny środek na lekki ból głowy, czy zębów, jak mamy
    dyskomfort, a do otwarcia najbliższego gabinetu jeszcze 2-3 godziny.
    Zażywamy łyżeczkę na sucho, to b. ważne, smoktamy robiąc jakby iryska i
    powoli ssamy, niczym nie popijając, aż zejdzie wszystko. tylko wtedy, ma to
    lekkie działanie przeciwbólowe, na jakieś 2-3 godziny.), mleczko/śmietanka
    osobno, przyprawa, itd, osobno... Mamy sterylne i nieskażone składniki w sam
    raz na VooDoo... ale IMHO, to chuj, nie kawa. Dopiero zmieszanie wszystkiego
    i wzajemne pozanieczyszczanie składników, wydobywa pełnię aromatu, smaku...
    I jeszcze ważne nastawienie - jaka kawa będzie lepiej smakować, czy średniej
    jakości kawa zrobiona przez Mamę, czy najwyższej jakości kawa, "popełniona"
    przez burkliwego baritę ze "starbaksa"? Mnie zawsze i wszędzie kawa od Mamy.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...