    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    <ms8ek5$kkf$1@dont-email.me> <msicut$ub8$1@dont-email.me>
    <msiep5$820$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <msl3n2$ec9$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Date: Wed, 9 Sep 2015 20:08:10 +0200

    Pan Marek napisał:

    > Przypominam, że Pszemol pytał o Linuxa.Jeśli chodzi o mnie
    > pozostałe mnie nie interesują i mógłby w ogóle nie istnieć.

    Czyli gdyby świat był idealny i inne systemy by nie istniały,
    to wtedy każde urządzenie (czy inaczej mówiąc: serwer), powinno
    mieć swojego admina (bardziej lub mniej ograniętego)? Poprawnie
    wyciągam wnioski?

    > Czemu nie, kwestia przyzwyczajenia do nazwy.

    Roczne dziecko na wszystko mówi "dzizi", "aucio", "ziagi" -- tak na
    początku wygląda jego słownik rzeczowników. Gdy trochę podrośnie,
    wie, że zielone na kiju, to jest "drzewo". I przyzwyczaja się do tej
    nazwy. Następnie pojawia się potrzeba używania słów takich jak "dąb",
    "klon", "topola" albo "lipa" (kiedyś wszystkie dzieci dość szybko
    osiągały ten etap, dzisiaj są to te, które zdecydowały się studiować
    biologię). No niby można przyzwyczaić się do nazwy "sielwel", ale nie
    jest to dobre z punktu widzenia sprawnej komunikacji (werbalnej).

    Jarek

    --
    Transatlantyki na oceanach
    A krążowniki w rejsach ćwiczebnych