  • Data: 2004-01-21 21:41:26
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-01-21 20:38, mathom napisał:

    > Wobec zainstniałej sytuacji i tak na prawdę niewielkiej naszej siły
    > przetargowej wobec ISP proponuję stworzyć coś na kształt WIX'a i wspólnie
    > walczyć ze zmową cenową i monopolem. Lokale są, chętni też pewnie by się
    > znaleźli. Z tego co wiem ICP chciał coś takiego już zrobić.
    > Dzisiaj rozmawiałem z kilkoma z Was - wszyscy uciekają z MAN'a - tworzą się
    > "komuny łączowe" itd. itp. Może by tak zrobić wreszcie coś porządnie i
    > wspólnie zamiast rozbijać się na małe grupki, które od wielce wielmożnego
    > GTS'a "negocjują" biedne 1000 zł / MBIT. Ta cena i tak jest chora, a IP nie
> [...]

    Wynegocjuj z Tepsą peering 1000 PLN za Megabit, a podepnę do Ciebie poł
    Pomorza !!!!

    Jak na razie to nawet POL34 podpisał Umowęz GTS a nie z kogokolwiek innym.
    A oni umieją szukać i nie kupują kota w worku........

    tom(asz)

    --
    "Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)