  • Data: 2015-08-13 21:51:22
    Temat: Re: Poznań - Kołobrzeg; którędy?
    Od: Scobowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-29 o 11:40, J.F. pisze:

    > IMO - nie ma sie co pchac autostradami. Gdyby byly do konca, to moze
    > jeszcze, ale tak to czas bedzie ten sam.
    >
    > Dobra muza/radio, filmy dla pasazerow, i relaksuj sie za tirem na 11.
    > No chyba ze zaryzykowac ten Walcz (178+163) - tirow moze bedzie ciut
    > mniej, ale z ryzykiem, ze traktorow bedzie wiecej.
    >
    > J.

    Wracałem 11-ką :)
    Nad morze pojechałem wg założeń: A3, S3, 6, lokalne: z "postojami" koło
    Międzyrzecza, Gorzowa i Szczecina (każdy po godzinie) - wyszło 5,5h w
    samochodzie :)
    Głupszego pomysłu nie mogłem chyba mieć :).

    Najzabawniejsze: na "zwężkach" dało się spokojnie jechać 60km/h po
    jednym pasie, więc- na logikę - "oba pasy korka" mogłyby przed zwężką
    jechać koło 30km/h..? no, 25?
    Niestety, jesteśmy społeczeństwem debili (szeryfów korkowych), co
    owocuje tym, ze wszyscy stoją, zamiast jechać - powoli.