  • 1. Data: 2015-07-29 00:09:56
    Temat: Poznań - Kołobrzeg; którędy?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Czołem.
    Gógiel podpowiada 3 trasy:
    - klasycznie, 11-ką na północ. Mogę pojechać z zamkniętymi oczami, przez
    zagłębie fotoradarwe. Chyba nawet bez janosika pamiętam, gdzie stoją maszty.
    - z lekką modyikacją, przez 181 i 177 od Wielenia
    - albo NAOKOŁO, przez A2, S3 do Szczecina, 6-ką za Goleniów i kawałek
    lokalnymi (nigdy tamtędy nie jechałem).

    Zakładając, że google podaje identyczny czas przejazdu trzema
    powyższymi, autko moje spali 6l/100Km zamiast 10l zupy jadąc równo
    autortradą / S3ką niż na 11-ce, ew. na autostradę mnie stać - to którędy
    powinienem jechać?

    Priorytetem jest jak najmniejsze zmęczenie kierowcy i pasażerów,
    krótszy/zbliżony czas przejazdu można też uznać za plus, stówa w tę czy
    w tamtąd na koszcie przejazdu nie robi.

  • 2. Data: 2015-07-29 08:40:33
    Temat: Re: Poznań - Kołobrzeg; którędy?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Scobowski" napisał w wiadomości grup

[...]

    --------------
    A myślałeś o alternatywnej trasie przejazdu nad morze ?
    Poznań - Wałcz - Czaplinek (całkiem malowniczy odcinek wśród lasów i rzek i
    dużo zakrętów)- Połczyn Zdrój - Białogard - Kołobrzeg
    Na tej trasie jest zazwyczaj mniejszy ruch niż na 11.

  • 3. Data: 2015-07-29 09:17:29
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-07-29 o 00:09, Scobowski pisze:
    > - albo NAOKOŁO, przez A2, S3 do Szczecina, 6-ką za Goleniów i kawałek
    > lokalnymi (nigdy tamtędy nie jechałem).

    Kiedy jedziesz?
    W weekendy w okolicy Szczecina postoisz w korku.

    Paweł

  • 4. Data: 2015-07-29 09:24:00
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Muszynski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > lokalnymi (nigdy tamtędy nie jechałem).

    Kiedy jedziesz?
    W weekendy w okolicy Szczecina postoisz w korku.

    -----------
    A w druga stronę tzn na Gorzów też się robią korki na S3 w weekendy ? Bo
    faktycznie jadąc w zeszłym roku w kierunku Gorzowa S3 żona z dziećmi bawili
    się w liczenia aut po drugiej stronie stojące w korku. Po 300 dały spokój ;)

  • 5. Data: 2015-07-29 11:40:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >stoją maszty.
    >- z lekką modyikacją, przez 181 i 177 od Wielenia

    Mnie akurat 11 starannie omija.
    Przez Walcz i Czaplinek proponuje,
    albo przez Inowroclaw, Bydgoszcz, Pile.
    Ki czort ? Wypadek jakis na 11, czy ktos zapomnial drogi polaczyc ?

> [...]
    >powyższymi, autko moje spali 6l/100Km zamiast 10l zupy jadąc równo
    >autortradą / S3ką niż na 11-ce, ew. na autostradę mnie stać - to

    IMO - nie ma sie co pchac autostradami. Gdyby byly do konca, to moze
    jeszcze, ale tak to czas bedzie ten sam.

    Dobra muza/radio, filmy dla pasazerow, i relaksuj sie za tirem na 11.
    No chyba ze zaryzykowac ten Walcz (178+163) - tirow moze bedzie ciut
    mniej, ale z ryzykiem, ze traktorow bedzie wiecej.

    J.

  • 6. Data: 2015-07-29 12:19:56
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    No chyba ze zaryzykowac ten Walcz (178+163) - tirow moze bedzie ciut
    mniej, ale z ryzykiem, ze traktorow bedzie wiecej.

    Traktorów mniej więcej tyle co na 11 ;)

  • 7. Data: 2015-07-29 18:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Scobowski s...@t...pl ...

> [...]
    > krótszy/zbliżony czas przejazdu można też uznać za plus, stówa w tę
    > czy w tamtąd na koszcie przejazdu nie robi.

    Zalezy kiedy...
    Sa takie dni ze najszybciej bedzie przez Wołowe Lasy :)

  • 8. Data: 2015-08-13 21:51:22
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-07-29 o 11:40, J.F. pisze:

> [...]
    > No chyba ze zaryzykowac ten Walcz (178+163) - tirow moze bedzie ciut
    > mniej, ale z ryzykiem, ze traktorow bedzie wiecej.

    Wracałem 11-ką :)
    Nad morze pojechałem wg założeń: A3, S3, 6, lokalne: z "postojami" koło
    Międzyrzecza, Gorzowa i Szczecina (każdy po godzinie) - wyszło 5,5h w
    samochodzie :)
    Głupszego pomysłu nie mogłem chyba mieć :).

    Najzabawniejsze: na "zwężkach" dało się spokojnie jechać 60km/h po
    jednym pasie, więc- na logikę - "oba pasy korka" mogłyby przed zwężką
    jechać koło 30km/h..? no, 25?
    Niestety, jesteśmy społeczeństwem debili (szeryfów korkowych), co
    owocuje tym, ze wszyscy stoją, zamiast jechać - powoli.

  • 9. Data: 2015-08-14 00:43:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 21:51:22 +0200, Scobowski napisał(a):
> [...]
    > Niestety, jesteśmy społeczeństwem debili (szeryfów korkowych), co
    > owocuje tym, ze wszyscy stoją, zamiast jechać - powoli.

    A to od zwezek zalezy.
    Swego czasu obserwowalem S8, wtedy jeszcze nie S.

    Jezdnia zamknieta, przejazd przez srodek na druga strone, tam jeden
    pas. Korek o dziwo bardzo grzeczny, pelna kultura, zamek panuje,
    kierowcy przejezdzaja bardzo sprawnie ... niestety, moze przez ta
    szykane na srodku, moze przez niska predkosc - samochod przejezdza ok
    co 3s. A dojedzaja czesciej, wiec korek na pare km.

    I teraz ciekawostka - samochod ma powiedzmy srednio 4.5m dlugosci,
    odstep w korku drugie tyle - mamy wiec na pasie co 9m samochod, i
    przejazd co ~6s - bo obok drugi pas.
    predkosc w korku wychodzi rzedu 1.5m/s = 5.4 km/h ... moj diesel tak
    wolno nie jezdzi.

    I nie bardzo wiem jak poprawic - zamknac jeden pas nieco wczesniej,
    zeby ludzie smielej przez ten srodek przejezdzali ?

    J.