-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
.pl!not-for-mail
From: Scobowski <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poznań - Kołobrzeg; którędy?
Date: Thu, 13 Aug 2015 21:51:22 +0200
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 22
Message-ID: <mqisfr$gb8$1@sunflower.man.poznan.pl>
References: <mp8ujm$bf2$1@sunflower.man.poznan.pl>
<55b89fbc$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c110-67.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1439495483 16744 62.21.110.67 (13 Aug 2015 19:51:23
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2015 19:51:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.1.0
In-Reply-To: <55b89fbc$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567148
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-07-29 o 11:40, J.F. pisze:
> IMO - nie ma sie co pchac autostradami. Gdyby byly do konca, to moze
> jeszcze, ale tak to czas bedzie ten sam.
>
> Dobra muza/radio, filmy dla pasazerow, i relaksuj sie za tirem na 11.
> No chyba ze zaryzykowac ten Walcz (178+163) - tirow moze bedzie ciut
> mniej, ale z ryzykiem, ze traktorow bedzie wiecej.
>
> J.
Wracałem 11-ką :)
Nad morze pojechałem wg założeń: A3, S3, 6, lokalne: z "postojami" koło
Międzyrzecza, Gorzowa i Szczecina (każdy po godzinie) - wyszło 5,5h w
samochodzie :)
Głupszego pomysłu nie mogłem chyba mieć :).
Najzabawniejsze: na "zwężkach" dało się spokojnie jechać 60km/h po
jednym pasie, więc- na logikę - "oba pasy korka" mogłyby przed zwężką
jechać koło 30km/h..? no, 25?
Niestety, jesteśmy społeczeństwem debili (szeryfów korkowych), co
owocuje tym, ze wszyscy stoją, zamiast jechać - powoli.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.08.15 00:43 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=