    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Pozycjonowanie stron - jak zacząć?
    Date: Sat, 25 Apr 2009 12:40:15 +0200

    Sat, 25 Apr 2009 11:55:25 +0200, Negatyw napisał(a):

    > Nikt mi niczego nie pokaże, choć wspominałem na rozmowie, że nigdy tego nie
    > robiłem.
    > Czy jakaś książka - rozjaśni mi obraz sprawy? Może jest coś
    > łopatologicznego?

    Książki są, zwłaszcza w Helionie sporo. Tyle, że książki a realne sytuacje
    nieco się różnią... generalnie jednak poszukaj sobie jakichś nowszych
    pozycji z "pozycjonowanie stron www" w tytule.

    Niemniej ja się upieram, że webmasterka to podstawa - jak nie będziesz
    wiedział do czego służy taki np, title czy H1, będziesz musiał włożyć dużo
    więcej pracy w pozycjonowanie, bo nie będziesz w stanie zoptymalizować
    witryny.
    A że witryna nie jest zoptymalizowana to strzelam niemal jako pewnik :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net