  • 1. Data: 2012-10-15 23:32:42
    Temat: Praujaca przednia szyba....
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    po nastaniu przymrozkow, spadkow temp do 5-10C
    mam problem z przednia szyba, jest ona zamazana, mokra i musze ja wycierac
    w innych autach nie mialem problemu z szybami wenetrznymi

    co jest przyczyna? jak temu zaradzic?

  • 2. Data: 2012-10-15 23:41:18
    Temat: Re: Praujaca przednia szyba....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-15 23:32, Tomasz pisze:
    > po nastaniu przymrozkow, spadkow temp do 5-10C
    > mam problem z przednia szyba, jest ona zamazana, mokra i musze ja wycierac
    > w innych autach nie mialem problemu z szybami wenetrznymi
    >
    > co jest przyczyna? jak temu zaradzic?

    Nie masz problemu z szybą. Masz problem z nadmiarem wilgoci we wnętrzu.
    Co to za auto?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-10-15 23:49:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz pisze tak:

    > co jest przyczyna?

    i znowu sikret jaki to samochód :)

    np przeciekająca nagrzewnica, grodź pod szybą, dziurawa podłoga,
    powypadkowy itp.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-10-15 23:50:33
    Od: tÎż

    Tomasz wrote:

    > co jest przyczyna?

    Może kot Ci naszczał do wnętrza? :))

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-10-16 00:10:42
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz problemu z szybą. Masz problem z nadmiarem wilgoci we wnętrzu.
    > Co to za auto?

    zauwazylem ze szyba przednia trzeszczy podczas przyspieszania pod goreka na
    5 biegu
    VW Touran, szyba byla wymieniana 4 lata temu, posiada klime

  • 6. Data: 2012-10-16 00:11:32
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > i znowu sikret jaki to samochód :)
    >
    > np przeciekająca nagrzewnica, grodź pod szybą, dziurawa podłoga,
    > powypadkowy itp.

    a mozesz sensowniej? powypadkowy to nie jest, ale przednia szybe mial
    wymieniana

  • 7. Data: 2012-10-16 00:13:52
    Od: tÎż

    Tomasz wrote:

    > VW Touran, szyba byla wymieniana 4 lata temu, posiada klime

    Masz klimatyzowaną szybę? W takim razie na pewno nie powinna parować!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2012-10-16 03:39:38
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-15 23:50, t? pisze:

    > Może kot Ci naszczał do wnętrza? :))

    A Tobie do głowy?

  • 9. Data: 2012-10-16 11:56:53
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > A Tobie do głowy?

    Jeśli Tobie kot szcza do łba, to nie musi oznaczać, że innym też kot
    szcza do łba. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2012-10-16 12:04:07
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 15/10/2012 22:32, Tomasz wrote:
    > po nastaniu przymrozkow, spadkow temp do 5-10C
    > mam problem z przednia szyba, jest ona zamazana, mokra i musze ja wycierac
    > w innych autach nie mialem problemu z szybami wenetrznymi
    >
    > co jest przyczyna? jak temu zaradzic?

    Auto z grupy VAG? Jeśli tak to często przyczyną jest uszkodzenie
    mechanizmu wentylacji (najczęściej pęknięta zębatka przy silniku V71).
    By potwierdzić należy sprawdzić czy komp nie zgłasza błędu jak poniżej
    lub innego w przypadku innego problemu.
    BTW. Kiedy ostatnio wymieniłeś filtr kabinowy?

    Address 08: Auto HVAC
    [...]
    1 Fault Found:
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    37-00 - Faulty
    --