  • 51. Data: 2013-05-21 12:46:47
    Temat: Re: Prawo jazdy - kody ograniczeń
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    k...@g...com wrote:

    > Nie znam Cie ale jeśli pijesz piwo systematycznie, to nie musi być
    > codziennie. Na początku drogi ku alkoholizmowi może to być trzy razy
    > w tygodniu. To jesteś uzależniony.

    Jesteś bardzo odważny w ferowaniu wyroków. Znam ludzi, którzy pili dużo,
    bo lubili, potem coś się zmieniło (towarzystwo się rozpadło, zmieniła się
    praca, urodziło się dziecko, zrobili prawo jazdy) i z dnia na dzień się
    skończyło. Ani nie czują potrzeby ani nie pamiętają, kiedy ostatnio pili,
    po prostu nie potrzebują.

    Chyba problem wielu ludzi polega na tym, że używają alkoholu na problemy.
    Co innego ktoś, kto pije dla towarzystwa, czy smaku a co innego ktoś, kto
    pije, bo sobie z czymś nie radzi. I ten drugi ma problem. Duży.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 52. Data: 2013-05-21 14:06:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Tuesday, May 21, 2013, 12:46:47 PM, you wrote:

> [...]
    > praca, urodziło się dziecko, zrobili prawo jazdy) i z dnia na dzień się
    > skończyło. Ani nie czują potrzeby ani nie pamiętają, kiedy ostatnio pili,

    A ja znam takich, którym się WYDAWAŁO, że jak się ustatkują, to z dnia
    na dzień itd. Do dzisiaj są alkoholikami :(

    > Chyba problem wielu ludzi polega na tym, że używają alkoholu na problemy.
    > Co innego ktoś, kto pije dla towarzystwa, czy smaku a co innego ktoś, kto
    > pije, bo sobie z czymś nie radzi. I ten drugi ma problem. Duży.

    Usiłujesz zaprzeczyć faktowi, że etanol jest silnie uzależniający
    fizycznie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2013-05-21 14:41:56
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-21 12:46, Adam Wysocki pisze:

    > Jesteś bardzo odważny w ferowaniu wyroków.

    Nawet nie próbuj tłumaczyć - spożycie alkoholu i alkoholizm ma
    różne oblicza i drobiowe teorie będą takie jakie widać. Ludzie
    z różnych używek korzystają i jest to nam przypisane od zarania
    dziejów. Pytanie tylko w jakim zakresie oddaje się tym przyjemnościom
    i czy przypadkiem nie przekroczył tej granicy, gdzie efekty mają
    konsekwencje społeczne. Dopiero w tedy można mówić tak naprawdę
    problemach.

    > Chyba problem wielu ludzi polega na tym, że używają alkoholu na problemy.
    > Co innego ktoś, kto pije dla towarzystwa, czy smaku a co innego ktoś, kto
    > pije, bo sobie z czymś nie radzi. I ten drugi ma problem. Duży.

    Niestety. Z czasem nie radzi sobie w ogóle bez wspomagaczy i nie tyczy
    to tylko alkoholu.

  • 54. Data: 2013-05-21 23:28:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 May 2013, k...@g...com wrote:

    > Przejdź na czytnik Google.

    Jeszcze czego ;>

    Ad rem:

    > W instrukcji obsługi człowieka gorzki to nie jadalny.

    Ty tak poważnie?
    Należysz do odmiany, która sama piołunu nie przegryzie ani
    nie wypije, a kawę zbożową omija szerokim łukiem?
    No to Cię zmartwię - nie wszyscy tak mają :>

    > Piwo daje się wypić
    > tylko jak jest zimne bo znieczula kubki smakowe.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Ta...
    Dla odmiany wypicie gorącego piwa to musi być coś co powoduje
    śmierć na skutek szoku smakowego ;)

    > Wypicie przez nie alkoholika dwóch butelek ciepłego piwa

    Do tego się *NIE* odnoszę.
    Grupowicz dostaje komentarz do tego co napisał (wyżej),
    nie do tego o czym być może myślał ;>
    Ale tak z przezorności - zupy też w zasadzie je się
    w odmianach "zimna" albo "gorąca" (z przerwą na zakres
    "ciepła/letnia").

    pzdr, Gotfryd

  • 55. Data: 2013-05-22 09:14:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > A ja znam takich, którym się WYDAWAŁO, że jak się ustatkują, to z dnia
    > na dzień itd. Do dzisiaj są alkoholikami :(

    Takich też znam, znam też takich, którzy w ogóle nie widzą problemu, bo
    twierdzą, że mają wszystko pod kontrolą, znam takich, którzy zobaczyli
    problem, poszli na terapię i są alkoholikami niepijącymi (bo wiedzą, że
    jedno piwo będzie początkiem końca). Tylko czego to dowodzi... różni są
    ludzie, gdzieś jest ta różnica, która sprawia, że jeden się uzależni, a
    drugi nie. Drób wszystkich wrzuca do jednego worka. Widzi tylko jedną
    stronę. Może to jakieś wyparcie, może radzi sobie w ten sposób z czymś,
    nie wiem, ale obiektywny nie jest.

    > Usiłujesz zaprzeczyć faktowi, że etanol jest silnie uzależniający
    > fizycznie?

    Jest uzależniający i to jest fakt, kwestia regularności. Pytanie gdzie
    jest ta granica. Czy student, który pije przez parę lat przynajmniej parę
    razy w tygodniu, a potem idzie do pracy, zmienia tryb życia, przestaje
    pić i w ogóle go do tego nie ciągnie, jest uzależniony?

    http://motogof.tumblr.com/