  • 1. Data: 2013-05-16 17:17:07
    Temat: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,13912624,
    Warszawiacy_jada_S7_przez_wies__220_km_godz___WIDEO_
    .html

    Policjanci z Białobrzegów zatrzymali czterech motocyklistów, którzy
    pędzili krajową siódemką 220 km/h.
    Motocykliści popisywali się we wsi Kolonii Promna pod Białobrzegami na
    krajowej siódemce. Policjanci z tamtejszej drogówki zauważyli cztery
    motocykle, które z dużą prędkością wyprzedziły nieoznakowany radiowóz.
    Policjanci natychmiast ruszyli za motocyklistami, których prędkość na
    wideorejestratorze znacznie przekraczała 200 km/godz. Po
    kilkukilometrowym pościgu zatrzymali do kontroli motocyklistów. Wszyscy
    czterej to warszawiacy, którzy chcieli pochwalić się swoimi maszynami
    poza miastem. Są w wieku od 29 do 32 lat. Każdy został ukarany mandatem
    w wysokości 700 złotych i 13 punktami karnymi.
    html

  • 2. Data: 2013-05-16 18:09:30
    Temat: Re: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

> [...]
    > pochwalić się swoimi maszynami poza miastem. Są w wieku od 29 do 32 lat.
    > Każdy został ukarany mandatem w wysokości 700 złotych i 13 punktami

    Myślę, że to całkiem dobra prędkość jak na tą drogę (prawie autostrada,
    gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego
    nie wyrządzi większych szkód.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-05-16 18:40:05
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/16/2013 06:09 PM, t? wrote:

> [...]
    >
    > Myślę, że to całkiem dobra prędkość jak na tą drogę (prawie autostrada,
    > gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego

    oczywiscie:
    http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/ph
    oto/car_vs_bike.jpg

  • 4. Data: 2013-05-16 19:06:46
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2013-05-16 18:09, t? pisze:

    > Myślę, że to całkiem dobra prędkość jak na tą drogę (prawie autostrada,
    > gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego
    > nie wyrządzi większych szkód.

    300 kg przy 220 km/h ma większą energię kinetyczną niż 6 ton przy
    50 km/h.

    T.

  • 5. Data: 2013-05-16 19:26:59
    Od: tá´Ź

    Tomasz Finke wrote:

    > 300 kg przy 220 km/h ma większą energię kinetyczną niż 6 ton przy 50
    > km/h.

    Jak to obliczyłeś?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-05-16 19:27:27
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > oczywiscie:
    > http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/ph
    oto/car_vs_bike.jpg

    Wyjątek potwierdzający regułę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-05-16 19:48:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-16 19:26, t? wrote:

    > Jak to obliczyłeś?

    E=mV^2 Faktycznie się pomylił - powinno być 49km/h. Nie zmienia to
    faktu, że przeciętny moto jadący 220 km/h ma ponad czterokrotnie większą
    energię niż samochód przy 50 km/h i niemal równą jak samochód jadący
    100km/h.

    Jakbym miał wybierać, to jednak wolę się zderzać z puszką 100km/h niż z
    moto 220 km/h. Większa powierzchnia zderzenia, strefy zgniotu, a moto to
    jak pocisk przechodzi.

    Shrek.

  • 8. Data: 2013-05-16 19:55:01
    Od: tá´Ź

    Shrek wrote:

> [...]
    > faktu, że przeciętny moto jadący 220 km/h ma ponad czterokrotnie większą
    > energię niż samochód przy 50 km/h i niemal równą jak samochód jadący

    Ale tu mamy motocykl.

    > Jakbym miał wybierać, to jednak wolę się zderzać z puszką 100km/h niż z
    > moto 220 km/h. Większa powierzchnia zderzenia, strefy zgniotu, a moto to
    > jak pocisk przechodzi.

    Raczej przelatuje gdzieś nad i nie wyrządza większych szkód.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-05-16 20:03:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    No przecież piszę - moto@220 ma taką energię jak puszka@100

    > Raczej przelatuje gdzieś nad i nie wyrządza większych szkód.

    Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w masło.

    Shrek.

  • 10. Data: 2013-05-16 20:07:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-16 19:55, Użytkownik t? napisał:

    > Raczej przelatuje gdzieś nad i nie wyrządza większych szkód.

    No popatrz a ten na fotce z linku na złość tobie nie przeleciał.