eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowania › Re: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 2 Oct 2013 11:34:25 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    In-Reply-To: <l2ficv$nfv$1@mx1.internetia.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1310021131150.3804@quad>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
    <eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
    <l2f8n1$if4$1@node1.news.atman.pl> <l2ficv$nfv$1@mx1.internetia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1380706468 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2198 83.15.167.123:63316
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2114
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506212
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 2 Oct 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    >
    >>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła.
    >>>> Czyli jechać mógł i ponad setkę.
    >>>
    >>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego hamowania
    >>> wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
    >>
    >> Niestety nie, dlatego coraz częściej montuje się systemy wspomagania
    >> hamowania, które w krytycznej sytuacji mają zwiększyć ciśnienie w układzie
    >> hamulcowym.
    >> http://www.motofakty.pl/artykul/system-wspomagania-h
    amowania.html
    >
    > Przecież ten artykuł jest o hamowaniu z ABS.

    ...no i?
    Jasne, przeczytałeś go równie uważnie jak standardy dotyczące zasad
    formatowania postów w usenecie.

    Żebyś się nie przemęczył zacytuję:

    "Tymczasem „zwykły kierowca” zazwyczaj zaczyna hamować szybko, ale czyni
    to za słabo, niepotrzebnie wydłużając drogę hamowania"

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: