eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowania › Re: Prędkość po śladach hamowania
  • Data: 2013-10-02 18:30:45
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >>
    >>>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła.
    >>>>> Czyli jechać mógł i ponad setkę.
    >>>>
    >>>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego hamowania
    >>>> wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
    >>>
    >>> Niestety nie, dlatego coraz częściej montuje się systemy wspomagania
    >>> hamowania, które w krytycznej sytuacji mają zwiększyć ciśnienie w
    >>> układzie hamulcowym.
    >>> http://www.motofakty.pl/artykul/system-wspomagania-h
    amowania.html
    >>
    >> Przecież ten artykuł jest o hamowaniu z ABS.
    >
    > ...no i?

    No i koła się zablokowały, czyli ABS nie było.

    > Jasne, przeczytałeś go równie uważnie jak standardy dotyczące zasad
    > formatowania postów w usenecie.

    Ano przeczytałem i zrozumiałem. Tak samo programiści G...a przeczytali i
    zrozumieli. Tylko Ty przeczytałeś, ale nie zrozumiałeś.

    >
    > Żebyś się nie przemęczył zacytuję:

    "Ci hamujący zbyt słabo są być może zmyleni charakterystycznym drżeniem i
    odgłosem po rozpoczęciu pracy układu, co może dotyczyć np. tylko jednego
    koła. Właściwa procedura hamowania awaryjnego z ABS polega na maksymalnie
    mocnym wciśnięciu pedału hamulca, co pozwoli wykorzystać maksimum dostępnej
    siły hamowania wszystkich kół. "

    > "Tymczasem „zwykły kierowca” zazwyczaj zaczyna hamować szybko, ale czyni
    > to za słabo, niepotrzebnie wydłużając drogę hamowania"

    Jak widać, mowa o wykorzystaniu ABS. Że kierowca często uznaje działalnie
    ABS za wystarczające, gdy w istocie takim nie jest. Jak se koła zablokujesz
    bo nie masz ABS to nic więcej już nie możesz zrobić dla skuteczniejszego
    hamowania. A jak Ci dziecko na drogę wyskoczy to się nie będziesz w ogóle
    zastanawiał i nawet marnymi hamulcami koła zablokujesz. Bo taki jest odruch.
    A nie taki, że se będziesz leciutko pociskał na początku aż stwierdzisz, że
    chyba trzeba mocniej. No chyba, że jesteś blądynką to może.
    Jak masz BAS to każde gwałtowne wdepnięcie uruchomi hamowanie z taką
    skutecznością, że ci za Tobą sr...ą w gacie.

    I znowu nie ogarnąłeś tego co przeczytałeś.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: