eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowania › Re: Prędkość po śladach hamowania
  • Data: 2013-10-02 15:00:52
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> ROTFL...
    >> Wprowadzili, bo nie potrafili deptać z różna siła na poszczególne
    >> koła oraz nie potrafili kilkukrotnie w ciągu sekundy zmienić siły
    >> hamowania na poszczególne koło.
    >
    > ROFLuj sobie. Pewnie zaraz napiszesz, ze jak uczono hamowania
    > pulsacyjnego, to tez po to, zeby "deptać z różna siła na poszczególne
    > koła oraz w ciągu sekundy zmienić siłe hamowania na poszczególne
    > koła".
    >
    > A ja myslalem, ze po to, zeby hamowac bez zrywania przyczepnosci i
    > utraty sterownosci...
    >
    Uczono pulsacyjnie bo nie było innych możliwości.
    Ja nie przecze ze bez ABS da sie jezdzić, ba, chyba nadal wiekszosc swoich
    zrobionych km przejechałem w samochodzie bez ABS ale chyba nie chcesz mi
    wmówić, że hamowanie pulsacyjne jest równie skuteczne jak ABS?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: