eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowania › Re: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Jan Koval" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Thu, 3 Oct 2013 09:19:36 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <l2j5q8$noj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f933$4sk$1@news.vectranet.pl> <l2fbap$p34$7@dont-email.me>
    <l2fcra$62o$1@news.vectranet.pl> <l2fdqg$p34$10@dont-email.me>
    <l2fgf0$741$1@news.vectranet.pl> <l2ggnc$p3e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <l2h8t4$nsl$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-b.bik.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1380784776 24339 195.66.88.66 (3 Oct 2013 07:19:36
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Oct 2013 07:19:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506323
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:l2h8t4$nsl$1@news.vectranet.pl...
    >W dniu 2013-10-02 09:07, Jan Koval pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:l2fgf0$741$1@news.vectranet.pl...
    >>> W dniu 2013-10-01 23:11, masti pisze:
    >>> On chce wiedzieć teoretcznie z jaka prędkościa jechało auto które w momencie
    >>> naciśniecia hamuca na maksa pozostawiło 14m śladów.
    >>> Więc ten licznik powyżej mu to obliczy.
    >>
    >> Nie obliczy bo ta funkcja wymaga dwóch zmiennych: prędkość początkowa i opóźnienie
    hamowania.
    >
    > Jest tam czas zadziałania hamulców, czas reakcji kierowcy. Można coś
    > powstawiać kombinować z prędkością aż wyjdzie 14 metrów drogi hamowania.

    Są dwa istotne: prędkość początkowa i opóźnienie hamowania wyrażone w metrach na
    sekundę do kwadratu.
    Reszta to tylko perfumowanie g... Za pomocą dwóch zmiennych mogę uzyskać
    nieskończenie wiele (przesadzam) wyników.
    Tylko niektóre z nich będą wiarygodne. Ale olać tą stronę - jest ona do innego typu
    problemu.

    Masz prędkość początkową. Trzeba znaleźć współczynnik tarcia slizgowego-dynamicznego
    guma-asfalt
    i z tego wyznaczyć wzór na siłę hamowania. A dalej to już tylko fizyka i matematyka.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: