  • 11. Data: 2019-10-31 01:11:37
    Temat: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: j...@j...org

    On Thursday, October 31, 2019 at 6:50:22 AM UTC+9, pueblo wrote:
    > Witaj Shrek, 30 paź 2019 w

    MotMT

    > ALbo jeszcze więcej. To dopiero będzie ubaw. Bo wiadomo, jak polija
    > będzie mogła kosić duże mandaty na przejśach - to będzie to namiętnie
    > robić. Już to widzę. Kierowcy będą skoncentrowani tylko na przejściach
    > dla piesz. Już z daleka będa wypatrywać, czy ktoś się nie kręci w pobliżu
    > z zamiarem beztroskiego wejścia na pasy i wtedy profilaktycznie zwalniać.

    Jakoś w innych krajach to świetnie działa. U nas - nie da rady? A może Wolak za głupi
    i faktycznie nie da rady?

  • 12. Data: 2019-10-31 06:59:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 22:50, pueblo pisze:

> [...]
    > dla piesz. Już z daleka będa wypatrywać, czy ktoś się nie kręci w pobliżu
    > z zamiarem beztroskiego wejścia na pasy i wtedy profilaktycznie zwalniać.
    > Jeśli jest drugi pas to będą zabawy w zwalnianie przed przejściem, żeby
    > czasem nie wyprzedzać na przejściu tego na sąsiednim pasie. W końcu ruch
    > się będzie odbywał, jakby przed każdym przejściem był ustawiony znak stop
    > i to nie piesi będą sie upewniać, czy można przejść bezpiecznie przez
    > jezdnię przenaczoną do poruszania się aut, tylko kierowcy będą się
    > upewniać, czy można przejechać przez przejście i nie stracić prawka.

    Przekonałeś mnie;) Do tego zdjąć ograniczenia i już będzie tak
    bezpiecznie, że tylko nakaz zatrzymania na zielonej strzałece będzie
    stał na drodze do vision zero;)

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-10-31 07:01:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 23:38, mk4 pisze:

    > Swoja droga to przepuszczanie to mnie wk*****. Bo za przeproszeniem taki
    > k**** zmusza mnie do wejścia na jezdnie. Nie wtedy kiedy jestem na to
    > gotowy (czyli upewniłem się, że jest ok i bezpiecznie) tylko teraz i
    > już. Wywiera presję. Ktoś już to napisał. Ale piszę raz jeszcze - bo tak
    > właśnie jest.

    Tak, tak. Piesi czują się nirmalnie molestowani komunikacyjnie przez
    kierowców co zatrzymują się przed przejściem. Jesteś wiarygodny jak
    stirlitz;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-10-31 07:59:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-30 o 22:50, pueblo pisze:
> [...]
    > jezdnię przenaczoną do poruszania się aut, tylko kierowcy będą się
    > upewniać, czy można przejechać przez przejście i nie stracić prawka.

    I niech koszą i jebią debili na przejściach zamiast sobie urządzać
    "dmuchańce".

    Wczoraj myślałem, że kurwizny dostanę. Z podwórka nie mogłem wyjechać
    autem, bo pojebańcy pod moim domem sobie urządzili zasadzkę z
    dmuchańcami i zablokowali całe skrzyżowanie oraz drogi do tego skrzyżowania.

    Nie dość, że korek bo droga jest przebudowywana i ruch się odbywa jedną
    połówką jezdni to jeszcze dwoma radiowozami zastawili wjazd na  polną
    drogę, którą spora część mieszkańców objeżdża korki.

    Zamiast pilnować, żeby mordercy w szczególności ci w BMW nie zabijali
    pieszych na przejściach to sobie urządzają happeningi.

  • 15. Data: 2019-10-31 09:10:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-10-30 21:00, p...@g...com wrote:
    > Z wariatami drogowymi ... Pewnie zacznie od własnych szeregów ;-)
    >
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateu
    sz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowied
    zial.html#s=BoxMotMT

    Ciekawe, czy jest na tyle mocny, aby zrobić porządek z Antonim? :-D No i
    w zasadzie z Beatą też. :-D Poza tym to musi być jakieś niedopatrzenie
    pijarowców, bo nie zdążył jeszcze przyznać renty specjalnej rodzinie
    tego zabitego. :-)

  • 16. Data: 2019-10-31 09:20:30
    Temat: Re: Premier.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast pilnować, żeby mordercy w szczególności ci w BMW nie zabijali
    > pieszych na przejściach to sobie urządzają happeningi.

    użyszkodnik

    Głupi jesteś, że strach się bać.
    Policja to robi w celu zmniejszenia ilości zabitych i rannych
    w wypadkach.

  • 17. Data: 2019-10-31 09:44:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I bardzo dobrze.
    Np. na podstawie monitoringu miejskiego.

    -----

  • 18. Data: 2019-10-31 09:50:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Różnie z tym bywa.
    Niektórzy jadą po paznokciach.
    Obecnie coraz więcej przejść schodzi łagodnie z chodnika do jezdni.
    2-3 płytki ze spadkiem.
    Na takich pochyłych płytkach wcale nie tak łatwo utrzymać wózek, a szczególne kłopoty
    mają dzieci na rowerkach - olbrzymie ryzyko,
    że z tej pochyłości bezwiednie zjadą na jezdnię prosto pod koła chcącego przejechać
    po paznokciach.
    Jak najszybciej powinniśmy uchwalić prawo nakazujące przepuszczanie pieszych
    zbliżających się do oznakowanego przejścia.

    -----

  • 19. Data: 2019-10-31 10:01:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może nie walczyli z zaborcami przez 130 lat?
    A później z okupantami i z komuną?
    Może nie wytłukli im inteligencji zamiast kapelindrów?
    Ale jak czytam brytyjską prasę, to tam jest gorzej, niż u nas (z nożami w brzuch, z
    rowerzystami vs. kierowcy, z rasizmem
    [oczywiście czarnuchów wobec białych]).

    BTW wujo mi opowiadał, jak za okupacji lokalny niemiecki żandarm wyuczył naszych
    tubylców przepisu o chodzeniu lewą stroną drogi -
    Niemiec stał z pałą i każdego Polaka, który szedł prawą stroną jezdni tak ździelał po
    dupie, że gostek się dalej poruszał już
    utykając.
    Ot takie miał hobby uebermenscha.
    Wyuczył całe miasteczko.

    -----

  • 20. Data: 2019-10-31 10:33:20
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    zial.html#s=BoxMotMT

    > Zacznie od podniesienia mandatow.
    > Chyba, zeby tak zorganizowac oddolny protest w szeregach PiS :-)

    no tak, wszystko przez niskie mandaty policja jest bezradna...
    a jak oglądam jakieś uwaga pirat albo podobne to zdecydowana większość
    propozycji mandatowych jest z dolnej półki

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl