    From: "Mc_IT" <m...@R...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Pro-Futuro
    Date: Tue, 15 Feb 2005 00:24:02 +0100

    > Śrenio, tak na 3+ ich oceniam.

    Ze swoich doświadczeń nie mogę się zgodzić z tą oceną.
    Jakieś ponad dwa lata temu organizowaliśmy sieć osiedlową w naszym bloku.
    Początkowo było nas ok 10 -13 osób. Wtedy to rozpoczęliśmy współpracę z
    Futrzakami od 256 kb/s i na początku od razu mnie pozytywnie zszokowali
    elastycznością pod względem finansów. Wiadomo na początku musieliśmy
    zainwestować w sprzęt, więc na aktywacje nie mieliśmy grosza. Poszli nam na
    rękę, choć w tamtych czasach inny operator nie chciał zejść z niej do
    minimum. Po jakimś czasie mieliśmy już dwadzieścia kilka osób no i łącze się
    zapychało. Fakt mieliśmy po pasmo ATMie ale przy małych prędkościach nie sa
    to duże różnice na minus. Potem z czasem zwiększalismy stopniowo prędkości,
    a kolejnym plusem była możliwość zwiększania od 512, 768, 1,5mb, kiedy inni
    nie mieli takich. Teraz mamy w sieci ponad 60 osób i łącze 2 Mb po IP. I tu
    musze im przyznać że jak miało byc 2 Mb to jest. Mam zainstalowany
    MyVitalAgent do monitorowania prędkości i widuje na swoim kompie prędkości
    do 1,9 Mb przy ściąganiu poczty. Owszem, wieczorami przeważnie nie mam
    takich prędkości z racji innych użytkowników, ale generalnie mamy to za co
    płacimy. Jeśli chodzi o awarie, to zdażyły im się do tej pory chyba dwie
    awarie po 1-2 godziny, ale wydaje mi się że nie ma operatora doskonałego.

    Tak więc moja ocena jest na 4,5 biorąc pod uwagę jakość usługi, elastyczność
    oraz współpracę. 0,5 zabrałem im za to że nie dali mi "po IP" od początku
    współpracy. Więc generalnie polecam.

    pzdrw

    Mc_IT, wwa