  • 1. Data: 2005-02-13 13:49:33
    Temat: Pro-Futuro
    Od: "Markus Paluschek" <f...@t...spamers>

    Co powiecie na temat doswiadczenia z firma providerska Pro Futuro?

  • 2. Data: 2005-02-13 21:53:38
    Temat: Re: Pro-Futuro
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Markus Paluschek napisał:
    > Co powiecie na temat doswiadczenia z firma providerska Pro Futuro?

    mamy

  • 3. Data: 2005-02-14 09:13:17
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Markus Paluschek wrote:
    > Co powiecie na temat doswiadczenia z firma providerska Pro Futuro?

    Śrenio, tak na 3+ ich oceniam.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 4. Data: 2005-02-14 12:47:35
    Od: "Markus Paluschek" <f...@t...spamers>

    Użytkownik "Jan Magnuszewski" <r...@h...net.invalid> napisał w
    wiadomości news:cupq3b$obl$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Śrenio, tak na 3+ ich oceniam.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Jan Magnuszewski.

    Dlaczego tak slabo?

  • 5. Data: 2005-02-14 23:24:02
    Od: "Mc_IT" <m...@R...pl>

    > Śrenio, tak na 3+ ich oceniam.

    Ze swoich doświadczeń nie mogę się zgodzić z tą oceną.
    Jakieś ponad dwa lata temu organizowaliśmy sieć osiedlową w naszym bloku.
    Początkowo było nas ok 10 -13 osób. Wtedy to rozpoczęliśmy współpracę z
    Futrzakami od 256 kb/s i na początku od razu mnie pozytywnie zszokowali
    elastycznością pod względem finansów. Wiadomo na początku musieliśmy
    zainwestować w sprzęt, więc na aktywacje nie mieliśmy grosza. Poszli nam na
    rękę, choć w tamtych czasach inny operator nie chciał zejść z niej do
    minimum. Po jakimś czasie mieliśmy już dwadzieścia kilka osób no i łącze się
    zapychało. Fakt mieliśmy po pasmo ATMie ale przy małych prędkościach nie sa
    to duże różnice na minus. Potem z czasem zwiększalismy stopniowo prędkości,
    a kolejnym plusem była możliwość zwiększania od 512, 768, 1,5mb, kiedy inni
    nie mieli takich. Teraz mamy w sieci ponad 60 osób i łącze 2 Mb po IP. I tu
    musze im przyznać że jak miało byc 2 Mb to jest. Mam zainstalowany
    MyVitalAgent do monitorowania prędkości i widuje na swoim kompie prędkości
    do 1,9 Mb przy ściąganiu poczty. Owszem, wieczorami przeważnie nie mam
    takich prędkości z racji innych użytkowników, ale generalnie mamy to za co
    płacimy. Jeśli chodzi o awarie, to zdażyły im się do tej pory chyba dwie
    awarie po 1-2 godziny, ale wydaje mi się że nie ma operatora doskonałego.

    Tak więc moja ocena jest na 4,5 biorąc pod uwagę jakość usługi, elastyczność
    oraz współpracę. 0,5 zabrałem im za to że nie dali mi "po IP" od początku
    współpracy. Więc generalnie polecam.

    pzdrw

    Mc_IT, wwa

  • 6. Data: 2005-02-15 07:30:57
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Ja tez sie przylacze do tej oceny.
    Mam 2 Mb/s po IP w Lublinie i smiga bez problemu.
    Ogolnie pozytyw.

  • 7. Data: 2005-02-15 08:21:39
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Markus Paluschek wrote:
    > Co powiecie na temat doswiadczenia z firma providerska Pro Futuro?

    Ogólnie - pozytywnie. Trafił mi się najlepszy handlowiec-opiekun, jakiego
    udało mi się spotkać, są bardzo elastyczni w rozmowach, prowadzimy wspólnie
    różne tematy, np. na gratach u mnie realizujemy PVC do klienta Futuro.
    Kupuję od nich usługę tranzytu między innymi do Telii, miałem 2 Mb PVC do
    mojego klienta. Wszystko działa OK, jednak LMDS poważnie ogranicza ich duże
    mozliwości, może czas na wdrożenie czegoś lepszego ;)?

    Reasumując, gdyby nie upierdliwości związane z LMDS, wystawiłbym ocenę
    celującą.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 8. Data: 2005-02-15 11:26:36
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

    "Markus Paluschek" <f...@t...spamers> wrote in message
    > Co powiecie na temat doswiadczenia z firma providerska Pro Futuro?

    Ostatnio mile mnie zaskoczyli - wrociłem po urlopie, nie zdążyłem sie
    jeszcze rozejrzec po firmie a w drzwiach staneło dwoch panow z futuro , pod
    pachami mieli nowy sprzęt i poinformowali mnie że zauważyli jakies alerty na
    moim łączu - wiec przyszli wymienić urządzenia. Sami, bez zgłaszania
    czegokolwiek.. Nie wyobrażam sobie czegoś takiego w TPSA... -a w firmie nikt
    nie zgłaszał żadnych problemów
    A generalnie - łącze działa bardzo ładnie.

    Zaslav

  • 9. Data: 2005-02-15 12:15:31
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Reasumując, gdyby nie upierdliwości związane z LMDS, wystawiłbym ocenę
    > celującą.
    Przy wiekszych przepustowosciach daja radiolinie SAFa 8Mb,16 lub szybsze.
    Ten LMDS ma tez mozliwosc puszczenia kilku terminali na jednej antenie (i
    jednym ODU)

    Maciej

  • 10. Data: 2005-02-15 13:31:57
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 15 Feb 2005 13:15:31 +0100 I had a dream that Maciej Przyboś
    <m...@i...com> wrote:
    >Przy wiekszych przepustowosciach daja radiolinie SAFa 8Mb,16 lub szybsze.
    >Ten LMDS ma tez mozliwosc puszczenia kilku terminali na jednej antenie (i
    >jednym ODU)

    Zapytaj się ich, jaki interfejs ethernetowy ma SAF 8Mbps ;-)

    --
    Grzegorz Janoszka